Announcement

Collapse
No announcement yet.

Progetto Settantacinque

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Andere strip er ook ff in gefrituurd vanavond,gaatjes geboord en de stoel gemonteerd.


    Normaal gesproken ben ik niet zo van de selfies,maar hier word ik toch wel blij van hoor

    Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
    Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
    Fiat Panda 1,2 Dynamic

    Comment


    • Lekker gewerkt pik


      i shouldn't be daily driving this:
      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

      Comment


      • Zwoele reeskor selfie

        Goed bezig, wordt er toch nog ergens progress gemaakt
        Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

        Comment


        • Goed bezig!

          Comment


          • Met uwen blijen bakkes in de racekor!

            Mooi bezig geweest Sander, en weer ruimte in de woonkamer. Of staat de andere nu weer terug?

            Comment


            • Afgelopen tijd weer lekker gesleuteld aan de 75,turbo en spruitstuk gedemonteerd, spruitstuk weggebracht om afgebroken tapeinden uit te laten boren, hoofdremcilinder vervangen, alle remleidingen voor vervangen, leiding naar binnen getrokken naar mn remdrukverdeler, remklauwen opgefrist en gemonteerd met Rvs slangen, Cl blokken erin,achteras er onderuit, en dan ook nog begonnen met het monteren van de nieuwe achterschokdempers,loshalen is in je eentje een beetje een geklooi,dus alleen RA zit er nu onder.








              Ook heb ik nog een leuk pakketje binnen gehad,kwam helemaal uit tsjechie,voor een bedrag waar je ze hier in NL niet voor koopt,als de 75 weer rijdbaar is ga ik aan de gang met de spatborden.

              Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
              Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
              Fiat Panda 1,2 Dynamic

              Comment


              • Wanneer ga je bitumen bikken?
                Facebook Sander Zuurbier
                Instagram sanderz28

                Twingo RS

                Comment


                • Ik wacht tot iemand zich een dag zo erg verveeld dat ie hierheen wil komen en het graag voor me doet.

                  Vanmiddag met een handje(of 2) hulp van een maat de bak onder 75 uit getrokken,was achteraf minder eng als dat ik het in mn hoofd gemaakt had :roll:


                  Uiteindelijk toch bijna 70.000km zelf met deze bak gereden,en totaal staat er toch al 220.000km op,ding was wel toe aan pensioen.

                  Vanavond nog even de laatste remleiding naar achteren toe gemaakt,was de vervelendste tot nog toe,blij dat dat nu klaar is.

                  Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                  Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                  Fiat Panda 1,2 Dynamic

                  Comment


                  • o ik doe het wel hoor mits jij voor het gereedschap zorgt
                    Facebook Sander Zuurbier
                    Instagram sanderz28

                    Twingo RS

                    Comment


                    • Het was even werk,maar vanavond gaat de bak er dan toch echt onder.
                      Alle remleidingen zijn vervangen en hangen al op hun plek,het achterste stuk koppelingsleiding(hij is uit 2 delen) is ook vervangen,de originele brak af met demonteren.
                      Ook de brandstofslangen(lopen boven de bak langs) zijn vervangen,samen met het brandstoffilter,kon er nu toch lekker makkelijk bij.





                      Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                      Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                      Fiat Panda 1,2 Dynamic

                      Comment


                      • Lekker bezig sander dat word knallen binnenkort!

                        Comment


                        • Dat is vast een bak werk geweest
                          Lucas
                          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                          Originally posted by LCG
                          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                          Comment


                          • Wat een kale bedoeling allemaal ....

                            Mechanische techniek en gesleutel, my kind of work!

                            Hij wordt zo beetje bij beetje echt wel netjes Sander, dus ook technisch!

                            Comment


                            • De bak zit er inmiddels onder,en ook de achteras hangt weer op zn plek,samen met 2 (voor mij)nieuwe intrax schokdempers.
                              Zoals op de foto te zien is,zijn die een stuk korter dan de bilstein B6 dempers die ik eerst had,wat betekend dat voor het eerst in de 9 jaar dat ik de 75 heb,ik geen loshangende veren heb,en dus zonder spanband om mn achteras apk keuren kan.


                              Het is nu wachten op mn achterremklauwen,die onder garantie gerepareerd worden na een lekkage probleem,en mn spruitstuk,die ik komende week weer naar de reparateur breng om af te maken,nadat ik zelf 2 gaten heb dicht gelast die ontstaan zijn door het verwijderen/uitboren van de oude tapeinden.

                              Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                              Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                              Fiat Panda 1,2 Dynamic

                              Comment


                              • Handig die airlifts ook ....

                                Maar spanband voor de APK .... ohhhhhh. Hahaha.

                                Mooi plaatje weer zo met die wielen, wit staat gewoon zo gaaf onder zwart!

                                Comment

                                Working...
                                X