Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bora '05

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    In for vintage(ish) airpress setup
    Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

    Comment


    • #47
      Originally posted by Justdont95 View Post
      In for vintage(ish) airpress setup
      Ik hou liever men kofferbak ruimte dus het gaat gewoon wss bij het reservewiel!

      Comment


      • #48
        Maandag gaat de auto naar de spuiter!

        Achterbumper
        Roest op linker voor deur bij de a style
        Linke achter deur

        Rechter deuren moeten ook nog gedaan worden maar moet helaas even ermee wachten wat wil eerst de air compleet maken!

        Als de auto terug is word er wss een sierstuk besteld en gemonteerd twijfel ik nog over. Gaat om 2x 81x76 dus licht ovaal maar vind het er super uit zien!

        Comment


        • #49
          Nice!
          For more video/photo of cars from the Netherlands, go to MotorsportMedia.NL

          Comment


          • #50
            Klinkt goed Niels!

            Comment


            • #51
              Laten we hopen dat het er netjes uit komt!

              Comment


              • #52
                Zo de bora is weer terug van de spuiter redelijk netjes gedaan wat stofjes in de lak maar ach hopelijk met een keer goed poetsen is het hopelijk een stuk minder!

                Auto vandaag ook weer is gewassen en dan nemen we natuuuurlijk niet even een foto!

                Binnenkort echt even een afspraak maken bij een bedrijf die sierstukken op men uitlaat kan maken heb een sierstuk gezien van 2x 81x76 heel licht ovaal en die vind ik erg netjes dus even kijken of ze die kunnen leveren en erop maken!

                Vandaag ook nog even langs de sloop geweest en motorkap isolatie gevonden hopelijk helpt het iets tegen het irritante motor geluid boven de 130 het zal vast niet maar goed het kan er maar op zitten!

                Nu een keer een goede radio kopen en de air compleet maken!

                Comment


                • #53
                  Originally posted by ruittie View Post

                  ......words....

                  Nu een keer een goede radio kopen en de air compleet maken!

                  Comment


                  • #54
                    Vrijdag even wat dingen aan de bora gedaan!

                    Gasklephuis schoongemaak,

                    Voor

                    Na


                    Bij het monteren moet er natuurlijk weer een schroef afbreken! :GRR:
                    Even een boutje erin gedraait voorzichtig en maandag even zo nieuw schroefje regelen.....

                    Ook heb ik nog de remklauwen grijs gespoten,



                    En ook gelijk even de wielkuipen eruit gehaald,

                    Voor,



                    Tussen,



                    Na,



                    Was wel echt even nodig zoals je kan zien :LOL:. Gelijk even in de tectyl gezet en hopelijk geen roest meer de komende tijd!

                    Beetje een KUT foto maar zo staat hij er nu bij!

                    Comment


                    • #55
                      Kleine dingen moeten ook gebeuren nietwaar!

                      Comment


                      • #56
                        je vriendin was ook zo heerlijk sceptisch over je interieur-swap zaterdag hahaha;

                        "ja meneer wilde per sé een nieuw interieur erin hebben. Ik vind t maar onzin. Vind het zelfs lelijk. Maarja, wat heb ik erover te zeggen he?"
                        Lucas
                        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                        Originally posted by LCG
                        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by loekaaz View Post
                          je vriendin was ook zo heerlijk sceptisch over je interieur-swap zaterdag hahaha;

                          "ja meneer wilde per sé een nieuw interieur erin hebben. Ik vind t maar onzin. Vind het zelfs lelijk. Maarja, wat heb ik erover te zeggen he?"
                          WAUW heeft ze dat echt gezegd! tegen mij zeggen ja het ziet er leuk uit

                          Prachtig

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Suburuuh View Post
                            Kleine dingen moeten ook gebeuren nietwaar!

                            Jazeker als het netjes moet blijven wel en dit moest echt even gebeuren haha!

                            Comment


                            • #59
                              Een kleine update tussendoor!

                              Binnenkort even ophalen deze hella heldere/witte achterlichten. ( ze liggen bij dutchiesaxo) die is ze wezen ophalen voor mij bedankt gozer!






                              Hoop zo dat het strak uitpakt!

                              Comment


                              • #60
                                Een mod om het modden? of een mod omdat je het echt mooi vindt?
                                Lucas
                                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                                Originally posted by LCG
                                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                                Comment

                                Working...
                                X