Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vanalles en nog wat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by P78 View Post
    tja je kan er toch ook me rijden als een handbak?
    Je hebt geen koppelingspedaal toch? Dan is het geen handbak

    Comment


    • #32
      Maargoed, als jij het fijn vindt moet je het gewoon doen, ik heb zelf gewoon een hekel aan automaten, dat is verder geen reden dat jij er geen moet kopen.

      Comment


      • #33
        idd lol

        tja sta wel regelmatig in de file
        dus vanuit die optiek graag een automatische, maar is geen vereiste!
        Floccinaucinihilipilification

        Comment


        • #34
          In wagen met vermogen hoort een manuele bak te zitten, ge moet voele dat ge schakelt, anders gaat het plezante er af
          KEEP IT SIMPLE STUPID!!

          Comment


          • #35
            iemand ervaring met spullen laten overkomen uit UK ?

            ik ga van de week egr cooler delete pipe bestellen via darkside devolpments en eventueel een egr delete kit, dit wordt via british royal mail verstuurd ofzo kan ook via dhl maar dat is gelijk 22 pond extra.

            Maar iemand ervaring met british royal mail ? en eventueele duanen kosten ?

            Comment


            • #36
              nou ik moet zeggen DSG rijdt zeker wel lekker het is net een variomatic van volvo alleen dan beter en nieuwer.

              Alleen DSG heeft toch ook wat probleempjes ?

              Comment


              • #37
                Originally posted by audistefan View Post
                iemand ervaring met spullen laten overkomen uit UK ?

                ik ga van de week egr cooler delete pipe bestellen via darkside devolpments en eventueel een egr delete kit, dit wordt via british royal mail verstuurd ofzo kan ook via dhl maar dat is gelijk 22 pond extra.

                Maar iemand ervaring met british royal mail ? en eventueele duanen kosten ?
                Ja, ik heb laatst een schroefset laten overkomen uit de UK. Als ik me niet vergis betaal je binnen de EU toch geen douanekosten? Ik hoefde het in ieder geval niet te betalen.
                Mijn spullen waren met BRM gekomen. Was 30 euro voor iets van 20 kilo, ik zou lekker de goedkope optie nemen.

                Comment


                • #38
                  Trouwens, variomatic is hartstikke Nederlands hè, is van Daf. Dat volvo dat nou toevallig heeft overgenomen... Variomatic lijkt trouwens meer op het CVT wat je tegenwoordig in veel hybrides ziet dan op DSG.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by DDM View Post
                    Ja, ik heb laatst een schroefset laten overkomen uit de UK. Als ik me niet vergis betaal je binnen de EU toch geen douanekosten? Ik hoefde het in ieder geval niet te betalen.
                    Mijn spullen waren met BRM gekomen. Was 30 euro voor iets van 20 kilo, ik zou lekker de goedkope optie nemen.
                    Klopt, vanuit de UK geen douane kosten!

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Rubens View Post
                      Klopt, vanuit de UK geen douane kosten!
                      Mooi dankje

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by audistefan View Post
                        iemand ervaring met spullen laten overkomen uit UK ?

                        ik ga van de week egr cooler delete pipe bestellen via darkside devolpments en eventueel een egr delete kit, dit wordt via british royal mail verstuurd ofzo kan ook via dhl maar dat is gelijk 22 pond extra.

                        Maar iemand ervaring met british royal mail ? en eventueele duanen kosten ?
                        Stefan, Als ik het goed heb is jouw audi een 2.0 tdi. Waarschijnlijk krijg je dan een foutelding als je de egr weghaald/afsluit.

                        Wat beteft versturen, ik laat t meestal ook via Britisch royal mail komen van uit UK

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by diesel986 View Post
                          Stefan, Als ik het goed heb is jouw audi een 2.0 tdi. Waarschijnlijk krijg je dan een foutelding als je de egr weghaald/afsluit.

                          Wat beteft versturen, ik laat t meestal ook via Britisch royal mail komen van uit UK
                          klopt maar hij wordt ook eerst softwarematisch afgesloten door een tuner !
                          Maar wou hem eigenlijk gelijk chippen omdat egr afschrijven en startcorectie er dan ook voor niks in zit alleen durf niet met mijn 2massa vliegwiel (hij heeft al nukken maar dat weet je van michel al )

                          Comment


                          • #43
                            Ze moeten hen niet softwarematig afluiten maar, met de nieuwe software wegschrijven.
                            Ik weet niet waar je m gaat laten tunen maar kies wel een goede uit.
                            En ivm vliegwiel, vervang die eerst voordat je m gaat tunen.

                            Comment


                            • #44
                              ja laat hem zowiezo bij vag shop herschrijven dan,
                              Ja lijkt mij ook slimmer eerst de vliegwiel te vervange

                              Hoelang duurt het ongeveer voordat het via british royal mail binnen is ?

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by audistefan View Post
                                Hoelang duurt het ongeveer voordat het via british royal mail binnen is ?
                                Mijn ervaring is dat dat een dag of 3 duurt. Kan sneller of langzamer gaan afhankelijk van gewicht, verzender en waar ze zin in hebben. Maximaal een week dus. Wat is er mis met dat vliegwiel dan?

                                Comment

                                Working...
                                X