Announcement

Collapse
No announcement yet.

Volvo V50 D5 R-design

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Vorige week de verlaging vd grijze gehaald.
    Zo kan ik deze opkuisen (is al gebeurd) en aanpassen (moet ik nog doen) om vervolgens onder de witte te zetten...
    Vermits mijn toplagers werden overgezet vd originele vering naar de verlaging, en ik geen veerspanners heb, hebben we de grijze op zijn originele demeprs gezet....maar zonder de veren..
    Wat dus resulteerd in een mooie lage auto gelukkig dat die enkel nog in en uit de garage moet wanneer het nodig is hahah.
    Snel toch eens een MK gepast, om te zien wat dat zou geven op deze 'hoogte'


















    Comment


    • #62
      pfu pfu, stof eens afblazen :lol:

      Den D5 is nog niet veel veranderd tov vorig jaar, enkel wat paardjes bij gekregen....draait nu ergens een 230pk / 545Nm...
      Verlaging vd grijze pastte niet (vanwege de D5) dus die is verkocht, en heb mij een KW Variant 2 gekocht, direct wat beter gerief dan een AP
      Ben momenteel bezig met onderdelen aan te kopen die nodig zijn voor de keuring...cardans, draagarmen, stabilisatoren, distributieriem, ...

      dit weekend ook snel (ahum ahum) de sierstukken gestoken. de originele uitlaat is zo weg gedoken...
      moet nog beetje getweaked worden, en is wat prutswerk geweest...maarja..ze zijn toch maar tijdelijk eind vd zomer komt er hoogstwaarschijnlijk een volledige rechte lijn onder, dus dan kunnen ze dat mooi aanwerken he.
      120x90mm en vullen het gat in de bumper mooi alsook een links en rechts model, dus lopen beetje schuin mee met de bumper.



      ]

      Comment


      • #63
        Traag maar gestaag, zo gaat men project :p
        Vorige week men KW Variant 2 laten plaatsen, en ondertussen ben ik ook gekeurd ermee..Diezelfde avond het spel op't laagst gezet
        Volgende is banden bestellen voor de MKs, en dit zullen Toyo's T1R in 215/35/18 zijn.*









        Comment


        • #64
          Geen idee waarom men foto's niet tonen...
          anyway, hoop dat deze te zien zijn.
          Mijn MK's zijn sinds zaterdag EIN-DE-LIJK gemonteerd... Zou nog beetje willen zakken, om de band/kas mooier te krijgen...Maar de cardans doen beetje moeilijk, en achteraan willen de wielkassen ook niet meewerken. Dus zal voorlopig zo blijven, even genieten hoe het is...heb er lang genoeg op gewacht
          Op foto lijkt door de laagstaande zon de band/kas veel groter dan ze in werkelijkheid toont...

















          Comment


          • #65
            Ondertussen voorkant en achterkant nog beetje verlaagd
            nu ligt die quasi perfect voor mij.



            Comment

            Working...
            X