Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bora '05

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    super mooi interieurtje kerel!

    nu verder jagen naar de rest van de air set up


    i shouldn't be daily driving this:
    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

    Comment


    • #32
      Das mooi man!

      Comment


      • #33
        Thnx gasten!

        Air moet heel even wachten eerst op vakantie!

        En ik moet het interieur nog ophalen aangezien ik nergens een busje kan regelen!

        Comment


        • #34
          Het interieur zit er eindelijk in!

          Gelukkig plug en play op de stekkers van de airbag en bedrading voor de stoelverwarming na.

          Ben er zelf erg tevreden mee hoe het eruit ziet en hoe het zit!

          De airbag stekkers moeten nog even omgesoldeerd worden maar de nieuwe stekkers zijn onderweg. Dan alleen nog even omsolderen en dan is het helemaal af!





          krijg de foto's alleen scheef geupload heb het geprobeerd op photobucket en tinypic maar hij blijft het doen!

          En nog een leuk plaatje al zeg ik het zelf!

          Comment


          • #35
            Volgende keer Flickr even proberen; kun je ze tijdens het uploaden zelf kantelen.

            OT:
            fucking dik interieurtje zo met dat alcantara; de Bora knapt er flink van op zo.


            i shouldn't be daily driving this:
            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

            Comment


            • #36
              Originally posted by DutchieSaxo View Post
              Volgende keer Flickr even proberen; kun je ze tijdens het uploaden zelf kantelen.

              OT:
              fucking dik interieurtje zo met dat alcantara; de Bora knapt er flink van op zo.
              Ik zal even kijken als ik op de laptop zit of het daarmee wel lukt.

              Thnx ben er zelf ook erg blij mee!

              Comment


              • #37
                pas je op dat je stoelen straks geen Allahu Akhbar doen tijdens het solderen?
                Lucas
                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                Originally posted by LCG
                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by loekaaz View Post
                  pas je op dat je stoelen straks geen Allahu Akhbar doen tijdens het solderen?
                  Hahahahahahaha komt goed accu pooltje eraf en dan voorzichtig zijn he!

                  Comment


                  • #39
                    Kleine update.

                    V6 achterbumperlip besteld dus word tijd om de einddemper op maat te maken als die in de uitsparing van de bumperlip past!

                    Comment


                    • #40
                      Vandaag even langs de vw geweest de bumperlip opgehaald.
                      En dan maar gelijk monteren natuurlijk.

                      En natuurlijk moest er weer wat aangepast worden bij het sleepoog en moet ik nog even bevestigings punten boren die komen niet overeen!




                      Beetje crappy pics maar goed!

                      Over 2 weken de uitlaat hopelijk eronder maken!

                      Comment


                      • #41
                        Het is al 2 wkn verder.... toch?

                        Comment


                        • #42
                          Ja 3 misschien wel maar kan echt even de zin niet vinden om eerst weer naar men werk te rijden enzo!

                          Neem hem van de week even mee naar men werk en slijp ik de oude ophang beugels er alvast af en maak ik hem verder even netjes!

                          Comment


                          • #43



                            Eindelijk airlift v2 gevonden nu de compressor en tank nog en dan kunnen we gaan bouwen! ( moet nog een v6 stabi stang en de kofferbak inbouw doen )

                            Dat kunnen we dan van het lijstje afhalen.


                            Helaas was er iemand achterop gereden in de Ardennen eind juli ben nog aan het wachten op een akkoord om het te laten maken. Het zijn alleen wat schrammen dus valt allemaal mee maar toch de bumper moet gespoten worden en laat er nou toevallig al schade opgezeten te hebben! :mrgreen:

                            Ben ook nog even met de uitlaat bezig geweest maar is toch aardig lastig aangezien het eigenlijk een golf 4 demper is. Dus de ophanging is anders en de eindtips een stuk korter dus of ik moet zelf ophangbeugels maken of een andere uitlaat kopen.
                            Daar zit ik nog even over na te denken.


                            En 4 nieuwe naafkappen voor de 19" Atheo's en ook nog 4 adapters weten te scoren 2x 25 en 2x 30mm van H&R..


                            Dat was het weer!!

                            Comment


                            • #44
                              Koop een ouwe Airpress compressortank dan van Marktplaats, en dan 1 op 1 in die kofferbak plaatsen

                              Lucas
                              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                              Originally posted by LCG
                              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by loekaaz View Post
                                Koop een ouwe Airpress compressortank dan van Marktplaats, en dan 1 op 1 in die kofferbak plaatsen


                                Het is geen benz hoor!

                                Comment

                                Working...
                                X