Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bora '05

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Heb de wielen terug van de coater en komen er morgen onder!

    Morgen het een en ander doen op men werk.

    Draagarmrubbers
    Uitlijnen (alweer stuur staat ineens scheef) :SCRATCH:
    Veerpoten even uit elkaar halen en voor de zekerheid kijken of alles goed zit in verband het bonken in men rechter schokdemperpoot.
    Velg en band samenbrengen :E

    Plaatje van een gecoatte velg!




    Morgen of zaterdag weer een update!

    Comment


    • Zoo de wielen zitten eronder na een hoop getop...

      Met testfitten leek alles te passen maar NATUURLIJK gaat dat bij mij dan tegen werken en gaat er van alles nog mis.

      Banden erop en balanceren ging prima toen de adapters op de auto achter de bredere en voor de smallere en nu de wielen erop en het gezeik begon.
      Voorwielen kwamen echt net tegen de poot aan leek alleen het schroefdraad te zijn... Aangezien ik toch een keer nieuwe poten moet dacht ik fuck it ik wil die adapters niet wissellen laten we het schroefdraad iets weg slijpen #beunhaasdeluxe en dit werkte helaas toch niet.
      Toch maar de adapters even gewisseld en nu of 2 andere adapters zoeken of een mini spacer van 2 of 3mm.
      En dan ben je klaar en wil je je nieuwe naafkappen erin slaan PASSEN ZE NIET
      Ik dacht toch echt dat ze paste maar helaas nu nog even nieuwe zoeken.

      Dus genoeg lopen tobben vrijdag...

      Genoeg gepraat nu wat plaatjes!







      Hoe het allemaal valt en eruit ziet ben ik echt super blij mee.
      Helaas word de vreugde elke keer afgenomen als ik een drempel over rijd en ik die verrot schokdemper hoor...
      Kan helaas even geen nieuwe poten veroorloven
      Last edited by ruittie; 04-02-2017, 04:41 AM.

      Comment


      • Updaaaatje gedaan in men dubbelgeposte post van van de week!

        Comment


        • Airride is weg is naar de klote staat nu op een schroefsetje!


          Doei!

          Comment


          • sigpic

            Comment


            • Weer een extra veer in de reet van JJ. Zal m niet veel goeds doen...
              Lucas
              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
              Originally posted by LCG
              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

              Comment


              • Originally posted by loekaaz View Post
                Weer een extra veer in de reet van JJ. Zal m niet veel goeds doen...

                Tsja vond ook lullig omdat hij me zo goed geholpen had maar moest helaas keuzes nemen

                Comment


                • Tijdje geen zin in de auto gehad maar nu weer een beetje bezig ermee..

                  Vorige maand beurtje gedaan en een motorsteun vervangen...

                  Vandaag 2 raammechanieken besteld en een set veerpootlagers incl rubbers.

                  De Touareg wielen zijn eindelijk weg raakte ze echt aan de straat stenen niet kwijt tot iemand ze wilde ruilen voor een set 18" ACT Velgen 18 x 8.5 en 10" et 36 en et 37 herboord naar 5x100.
                  Dit ga ik zaterdag is even passen en al past het bandjes regelen!

                  Foto's van de wielen heb ik nog niet dus die houden jullie tegoed!

                  Comment


                  • Op een houtblokje staat hij mooi achter!

                    Voor wordt wat lastigernaar komt goed


                    Nu even bandenmaat naafringen spacers + bouten! En wss men wielkasten achter rollen!

                    Hier een plaatje!


                    Last edited by ruittie; 08-13-2017, 04:36 PM.

                    Comment


                    • Ik zou er niks meer aan doen. Mooi recht onder het wielkastje zo. Poke is voor paupers. Term die ooit in het leven geroepen door kutvolk dat te dom was om goeie offset calculaties uit te voeren. Of gewoon stug een set wielen onder hun auto wilde hebben no matter the costs....
                      Lucas
                      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                      Originally posted by LCG
                      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                      Comment


                      • Originally posted by loekaaz View Post
                        Ik zou er niks meer aan doen. Mooi recht onder het wielkastje zo. Poke is voor paupers. Term die ooit in het leven geroepen door kutvolk dat te dom was om goeie offset calculaties uit te voeren. Of gewoon stug een set wielen onder hun auto wilde hebben no matter the costs....
                        dankje

                        ik heb nog tans de pls'en expres 1.42cm laten buiten komen

                        Comment


                        • Komt goed!

                          Eerst de auto weer even in orde maken want hij kraakt en doet rijdt gewoon niet fijn. Wil ook een andere schroefset want dit rijdt echt drama klote jom set.

                          Daarna focussen op de act wielen dat ze er volgend jaar onder komen!
                          (Als de auto dan al niet weg is)

                          Comment

                          Working...
                          X