Announcement

Collapse
No announcement yet.

'91 Honda civic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    ehhhhh lenso's.. why?

    doet afbreuk aan zon nette EF


    i shouldn't be daily driving this:
    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

    Comment


    • #77
      Originally posted by DutchieSaxo View Post
      ehhhhh lenso's.. why?

      doet afbreuk aan zon nette EF
      +1

      i´m like

      Comment


      • #78
        Tja, keuzes maken en prioriteiten stellen he
        Dit voorstel was te mooi om te weigeren.
        Het is de bedoeling om minder op te vallen met de witte, wat goed lukt zo

        Grtz

        Comment


        • #79
          Velen zullen mij een wheelwhore beginnen vinden, maar zo snel als ik de Lenso's had gekocht heb ik ze even snel terug verkocht.
          Kreeg een heel goed bod (het dubbele van mijn aankoopprijs), vandaar.
          Een beetje bij de winst opgelegd en een mooi sinterklaas cadeau gekocht




          Het zijn dezelfde als de eerste gouden velgen, maar nu in 16", in het zilver







          De rand komt vooraan perfect gelijk met de wielkast. Achteraan steken ze er nog uit maar dat is dan nog perfect te regelen met de camberkit. Volgende week bandjes op leggen en wachten op de lente

          Grtz

          Comment


          • #80
            Denk dat de meeste hier wel blij zijn dat je de lenso`s hebt verkocht
            Visit my photo page

            MWPhotography

            My sw thread
            Funfer Business

            Comment


            • #81
              Is japan racing zoveel beter? Maargoed zolang het mooi staat prima. En staat hem super
              1962 corvair project: http://www.stanceworks.com/forums/sh...ad.php?t=96458

              Instagram: notorious_e39

              Comment


              • #82
                Thx.

                Ik heb nog nooit "echte" merkvelgen gekocht en dat ga ik ook nooit doen. Ik heb hier op de Belgische wegen al putten gepakt waarbij ik dacht dat de velgen voor de vuilbak waren, maar nog nooit problemen gehad. Ik ben er tevreden over.
                En ze maken steeds exact de maten en offsets die ik zoek

                Grtz

                Comment


                • #83
                  met driedelig spul, heb je toch ook de exacte maten
                  Floccinaucinihilipilification

                  Comment


                  • #84
                    Ja da's waar, maar deze zijn zeker ook goed genoeg


                    Kheb mij afgelopen week weer eens proberen bezig houden.
                    De kenners weten hoe zeldzaam en duur een OEM armsteun voor deze generatie civics is.
                    Ik zit nu met 2 civics van dit type, waarvan mijne originele armsteun in de sedan zit. De hatch is daily en daarin mis ik zo'n armsteun echt wel. Momenteel vind je er geen zonder schade en onder de 300 euro, dus dacht ik snel eens mijn eigen armsteun te maken, afgaande op de afmetingen van de originele

                    Hier snel wat foto's van op mijn gsm





                    Vandeweek de spleten wat opvullen + schuren, en een stuk stof op plakken. En dan waarschijnlijk nog een zwart stukje stof over.

                    Voor de rest heb ik voor de witte ook een setje US corners gekocht, zijn de nieuwe velgen al voorzien van nieuw rubber, en heb ik op allebei een 3e remlicht voorzien. Voor de hatch heb ik een OEM USDM spoiler gekocht (van het Si model), in de sedan heb ik een 3e remlicht voor de achterruit gezet, bijna zoals een OEM remlicht







                    Grtz

                    Comment


                    • #85
                      Blijven toffe bakki's!

                      Armsteun is idd wel een must..

                      Comment


                      • #86
                        Wielen zijn mwah... (maar dat is persoonijk).

                        Verder blijf ik beide Civics nog steeds erg tof vinden. Vooral je sedan.

                        Comment


                        • #87
                          Thx.

                          Ja de sedan is ook mijn "favo"


                          Armsteun is intussen klaar. Had een tweede versie gemaakt waarbij het opbergvak iets groter is en waarbij de schroeven verzonken waren, welke ik dan heb opgevuld met filler.



                          Nadien geschuurd, matzwart gekleurd en de klep voorzien van een kussentje met een zwart stuk stof erover. Intussen ook al gemonteerd




                          Hieronder VS origineel



                          Kwestie van toch wat comfortabeler te zitten in de daily

                          Grtz

                          Comment


                          • #88
                            Heb je mooi gemaakt zo, ziet er erg netjes uit!
                            Visit my photo page

                            MWPhotography

                            My sw thread
                            Funfer Business

                            Comment


                            • #89
                              Bedankt


                              Het volgende gaat niet echt over de civics maar wou het toch graag delen.
                              Heb tussen al die regenbuien door eindelijk eens tijd gevonden om mijn "werkkot" in te richten.
                              Klinkt misschien gek maar heb in totaal 6 velgensets (zomer- en winterset voor de corolla en beide civics), en aangezien wij geen kelder/zolder hebben neemt dat wel wat plaats in.
                              Dus heb ik alvast 2 sets een mooi plekje gegeven



                              Nadien ben ik begonnen aan een werkbank.
                              210 x 60 x 100 (LxBxH), met een extra schap van 30cm breed op 40cm hoogte.





                              Nu nog wat aankleden

                              Grtz

                              Comment


                              • #90
                                Gisteren de sedan weer op zomersletsen gezet.
                                Nadien de versleten stickers van de kofferklep gehaald en er chrome emblemen opgehangen die ik al effe had liggen.



                                En nu beginnen genieten van het mooie weer

                                Grtz

                                Comment

                                Working...
                                X