Announcement

Collapse
No announcement yet.

Une baguette au fromage

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Nette 206 heb je daar !

    Ben benieuwd naar de vorderingen van je Borbets, wil zelf namelijk ook wat velgrandjes gaan polijsten
    '62 VW Beetle Deluxe | '87 VW Golf CL/GTI | '99 Polo Estate
    FittedUK | FittedNL | LightninboltPhotos | Drop&Wheels
    Instagram: Ignition62

    Comment


    • #92
      Thanks!

      Zal nog wel eventjes gaan duren btw, ik heb namelijk tentamens deze en volgende week
      Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

      Comment


      • #93
        Dan eindelijk deze week al mijn tentamens en (jaja) 3 herkansingen, van vorige periode, gehad te hebben kon ik eindelijk weer wat doen aan dat zwarte barrel.

        Had voor mijn verjaardag een nieuwe autoradio gekregen, vanmiddag geinstalleerd.

        WAT EEN VERSCHIL

        Stukje meer luxe, bluetooth bellen, muziek afspelen via usb, aux en bluetooth




        Microfoontje op een mooi plekje geplaatst




        Middenconsole zit nog wel vol met lijmresten van al die stickers... Ik vond dat wel weer mooi geweest, binnenkort wordt deze hoogglans zwart.
        Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

        Comment


        • #94
          beetje wd40 en een ouwe doek verwijdert al dat lijm in no-time

          En ja; fabriekradios lijken vaak maar voorzien te zijn van 4x 15W mosfett versterkers ofzo
          Denk dat die radiofabrikanten dat doen om hun eigen aftermarket markt niet te verneuken
          Last edited by loekaaz; 02-05-2016, 09:29 AM.
          Lucas
          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
          Originally posted by LCG
          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

          Comment


          • #95
            Originally posted by loekaaz View Post
            beetje wd40 en een ouwe doek verwijdert al dat lijm in no-time

            En ja; fabriekradios lijken vaak maar voorzien te zijn van 4x 15W mosfett versterkers ofzo
            Denk dat die radiofabrikanten dat doen om hun eigen aftermarket markt niet te verneuken
            Bedankt voor de tip! Daar hebben we ook nog eens 7 bus van staan ofzo

            Zat al geen originele radio meer in, maar een stokoude Pioneer met cassette speler en cd wisselaar. Opzich wel jammer dat ik dat laatste niet meer kan gebruiken
            Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

            Comment


            • #96
              Niet echt een update maar wou toch weer wat van me laten horen, laat ik eerst maar even beginnen met wat minder nieuws...



              Ben sinds midden januari ongeveer heel veel interesse verloren in de auto... Heb de afgelopen tijd veel zorgen aan mijn hoofd gehad met een groot slaaptekort als gevolg, waar 3 uur slaap per nacht eerder regel dan uitzondering was.

              Hij doet het nog prima, heeft niet heel veel onderhoud nodig ofzo dus eigenlijk heb ik totaal geen reden om zo weinig interesse meer te hebben. Laat ik het even kort vertellen, ik heb een week terug de auto helemaal weer terug naar origineel gebouwd en had al bijna mijn handtekening gezet onder de verkoop van de auto.

              Gelukkig toen bij zinnen gekomen en de verkoop niet doorlaten gaan en de dag daarna weer alles terug gezet zoals het was.




              And on that bombshell kom ik terecht bij het betere nieuws.



              Ben dit weekend even aan het passen en meten geweest met spacers voor de borbets.
              Conclusie, achter red ik makkelijk met vijf mm en voor gaat tien mm nog net. Denk dat ik voor toch wel minimaal 11 of 12 mm wil hebben voor wat extra speling. Alleen om nou achter 5 te doen en voor 12 is ook geen porum! Dus ik laat het op 11 of 12 mm rondom denk ik.

              P, heb van de week foto's gezien van een nieuwe a-klasse met beige wielen. Dat is wel dik hoor die kleur!

              Anyway. Zoals jullie wellicht al door hebben is deze post eigenlijk een wanhopige poging om weer interesse in de fransoos te krijgen.


              Voor toch wat 'updatewaardigheid' hier een paar fototjes van afgelopen weekend






              Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

              Comment


              • #97
                Mooi om te zien dat je door gaat, geeft je straks alleen maar meer kick wanneer je hem plat op zn pens ziet liggen met de borbets eronder. heeft bij mij ook 3 jaar geduurd voordat ik mn bbs jes eronder had zitten. dus ik ken de struggles

                aanhouder wint


                i shouldn't be daily driving this:
                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                Comment


                • #98
                  Hou vol! Ik vind die Borbet's nog steeds vet en wil ze er graag onder zien in een mooie kleur!

                  Comment


                  • #99
                    Denk dat iedereen hier wel tegenslagen heeft gehad. Gelukkig heb je nog bij zinnen kunnen komen.. Geloof me, zodra die velgen er onder zitten en de auto netjes ligt ben je blij dat je doorgegaan bent


                    Motivational picdump



















                    #SCHTAAAAAAAAAAAANZ

                    Comment


                    • Thanks voor de leuke reacties!

                      Plaatjes zijn ook erg nice

                      Vanaf volgende week weet ik hoe 'snel' het met de velgen en schroefset kan gaan. Volgende week kan ik dan eindelijk de belastingteruggave aanvragen.

                      Vandaag tijdens mijn werk met één van de vaste klanten gesproken, blijkt die beste man een eigen straal- en poedercoat bedrijf te hebben! Voor een setje velgen te stralen en te coaten vraagt hij €175. Niet gek dacht ik, hele kleine schades kan hij dan ook nog voor dat geld doen
                      Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                      Comment


                      • Klink goed man! Toeval?

                        Comment




                        • zo is voor mij perfect

                          ik zit in dezelfde trein als lucas, superlaag en gek camber hoeft niet
                          Floccinaucinihilipilification

                          Comment


                          • Propere en bruikbare fitment is alles


                            Originally posted by Justdont95 View Post
                            Thanks voor de leuke reacties!

                            Plaatjes zijn ook erg nice

                            Vanaf volgende week weet ik hoe 'snel' het met de velgen en schroefset kan gaan. Volgende week kan ik dan eindelijk de belastingteruggave aanvragen.

                            Vandaag tijdens mijn werk met één van de vaste klanten gesproken, blijkt die beste man een eigen straal- en poedercoat bedrijf te hebben! Voor een setje velgen te stralen en te coaten vraagt hij €175. Niet gek dacht ik, hele kleine schades kan hij dan ook nog voor dat geld doen
                            Das geen geld. Ik heb hier in Purmerend een bedrijf die doet het voor 265,- voor vier incl chemisch ontlakken. Enkel te gekke curb rash moet je eerst zelf effe bewerken met de schuurmachine en vijl voor het beste resultaat.
                            Lucas
                            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                            Originally posted by LCG
                            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                            Comment


                            • Originally posted by Suburuuh View Post
                              Klink goed man! Toeval?
                              Ja! Het kwam toevallig zo ter sprake, en ook nog eens het meest dichtbij voor mij

                              Originally posted by P78 View Post
                              ik zit in dezelfde trein als lucas, superlaag en gek camber hoeft niet
                              Originally posted by loekaaz View Post
                              Propere en bruikbare fitment is alles




                              Das geen geld. Ik heb hier in Purmerend een bedrijf die doet het voor 265,- voor vier incl chemisch ontlakken. Enkel te gekke curb rash moet je eerst zelf effe bewerken met de schuurmachine en vijl voor het beste resultaat.
                              Dat was ook de bedoeling het moet voor mij wel een beetje rijdbaar blijven. Camber gaat volgens mij niet ook niet door torsie as.

                              Die met die gt bumpers en blauwe 3-delige wielen zit echt heel dicht bij perfectie indeed

                              265? Dat is zowat een bankje meer

                              Maar goed,volgende week eerst maar even onderhoudt en apk. Hoop echt niet dat er veel lijken uit de kast gaan komen tijdens de keuring, aangezien het lijstje van onderhoudt toch al redelijk wat is.
                              - Snelheidsteller werkend zien te krijgen
                              - nieuwe remblokken voor en achter
                              - nieuwe schijven achter
                              - uitlaat lassen
                              - stabilisatorstang rechtsvoor
                              - Multiriem vervangen
                              - Stuur vervangen
                              - Alle Filters vernieuwen
                              - Alle vloeistoffen vernieuwen + motorflush
                              - Airco check (waarschijnlijk condensor aan braad)
                              - Heel. Hard. Huilen. Omdat geen geld voor updates
                              Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                              Comment


                              • Originally posted by P78 View Post


                                zo is voor mij perfect

                                ik zit in dezelfde trein als lucas, superlaag en gek camber hoeft niet
                                Die gruwelijk lelijke GT kit is alleen geen porum

                                Comment

                                Working...
                                X