Announcement

Collapse
No announcement yet.

Une baguette au fromage

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    dat was een geintje neem ik aan he


    i shouldn't be daily driving this:
    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

    Comment


    • #32
      Just. Don't.
      Lucas
      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
      Originally posted by LCG
      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

      Comment


      • #33
        hahaha ja was maar gekkigheid.

        Maar serieus ik heb nog vrij weinig JDM wieltjes in mijn steekmaat voorbij zien komen..
        Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

        Comment


        • #34
          kan heel goed kloppen; meeste jdm spul in 4x108 zal in de 13 tot 15" reeks zitten
          daarboven vaak weer een andere steekmaat


          ik vote voor adapters


          i shouldn't be daily driving this:
          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

          Comment


          • #35
            of gewoon steekmaat aanpassen

            "gewoon" weet je wel
            Floccinaucinihilipilification

            Comment


            • #36
              vet custom omboren enzo


              i shouldn't be daily driving this:
              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

              Comment


              • #37
                Gister wieltjes gekocht!

                Borbet A in 16 inch en 7.5j breed. ze passen alleen nog niet aangezien de naaf 3.1mm te klein is..

                ik ben nu dus ook opzoek naar een bedrijf die deze voor mij kan uitfrezen. Ben al bij een bedrijf geweests alleen koste het daar 55 euro per velg zonder banden demontage.
                Geld wat ik op dit moment even niet heb en aangezien ik ze er zo snel mogelijk er onder wil hebben ga ik verder zoeken. Mochten jullie tips hebben dan hoor ik het graag T liefste wel in het noorden van het land. De banden worden uiteindelijk verwisseld met de banden die om de Ouragans heen zitten. Daarna wil ik graag naar 195 gaan. En ik ga op zoek naar de platte naafkappen tot die tijd als ze passen ga ik zonder rijden denk ik.

                Over de kleur ben ik zelf nog niet uit, wil ze opzich wel een opvallende kleur gaan doen zoals Turquoise, zwart spookt ook nog steeds in m'n hoofd om uiteindelijk een murdered out look te krijgen

                Foto's


                Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                Comment


                • #38
                  Borbetjes zijn nice!

                  Comment


                  • #39
                    naise!,

                    kleur had ik lekker gelaten zoals ze zijn, zwart is imo een no go,
                    maar als het dan toch moet, wit is wel gaaf..

                    betreft het uitboren, ken er wel 1 in enschede die een stuk goedkoper zal zijn; weet alleen niet of dat nou is dichtbij voor je


                    i shouldn't be daily driving this:
                    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                    Comment


                    • #40
                      Ik zou ze gewoon zilver laten met gepolijste rand

                      Afdraaien van je naafgaten zou ik bij een willekeurig constructiebedrijf, motorenrevisie etc proberen.
                      Met het Noorden, bedoel je dan links of rechts van de plas?

                      EDIT: zie in je beginpost dat je in Fryslan woont. Dat is dus rechts
                      Lucas
                      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                      Originally posted by LCG
                      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                      Comment


                      • #41
                        beige harten met je zwarte lak is wel dik
                        Floccinaucinihilipilification

                        Comment


                        • #42
                          Ik ben héél benieuwd hoe dit gaat staan, Borbetjes zijn sws coolness Wat betreft t afdraaien, uitfrezen. Ik weet zo 123 niet een bedrijfje maar kan wel rondvragen voor je.
                          #SCHTAAAAAAAAAAAANZ

                          Comment


                          • #43
                            Zou ze lekker zilver laten, opvallende kleurtjes zijn heel erg 2012.

                            Voor de naafgaten uitdraaien; even Stroeve motorsport een bericht sturen/bellen, die kan dat vast voor je regelen voor minder incl de banden.
                            Don&Vlad || SOHK
                            ---------------------------------------------------------
                            '90 Honda Civic Shuttle EE2

                            Comment


                            • #44
                              Allereerst iedereen bedankt voor de leuke reacties! Ik heb van de week contact met een bedrijf gehad die kon het voor 60 euro voor de hele set doen, betere prijs lijkt mij
                              Zit alleen wel een nadeel aan, de week na de bouwvak kan ik ze pas brengen dus duurt lang

                              Originally posted by P78 View Post
                              beige harten met je zwarte lak is wel dik
                              Ja ik weet niet, Beige is niet één van de kleuren die ik echt mooi vind


                              Originally posted by RedSunrise View Post
                              Ik ben héél benieuwd hoe dit gaat staan, Borbetjes zijn sws coolness Wat betreft t afdraaien, uitfrezen. Ik weet zo 123 niet een bedrijfje maar kan wel rondvragen voor je.
                              Als je zou willen heel erg graag!

                              Originally posted by Vladi View Post
                              Zou ze lekker zilver laten, opvallende kleurtjes zijn heel erg 2012.

                              Voor de naafgaten uitdraaien; even Stroeve motorsport een bericht sturen/bellen, die kan dat vast voor je regelen voor minder incl de banden.
                              Stroeve in Hardenberg toch? dat is nog redelijk te rijden voor me, bedankt
                              Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Justdont95 View Post

                                Stroeve in Hardenberg toch? dat is nog redelijk te rijden voor me, bedankt
                                Juistem

                                Geen dank.
                                Don&Vlad || SOHK
                                ---------------------------------------------------------
                                '90 Honda Civic Shuttle EE2

                                Comment

                                Working...
                                X