Announcement

Collapse
No announcement yet.

Une baguette au fromage

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    werkt 8.5 met et 22 dan ook? of niet?
    Floccinaucinihilipilification

    Comment


    • #17
      wou zeggen; 8,8,5 moet ie achter best kunnen hebben:
      4x108 is inderdaad wel wat leuks op te vinden, die velgen die HB heeft zijn ook geleverd in 4x108 en zijn 17"
      dynacast's heette ze als ik me niet vergis?

      en ik vind dit ook moeilijk dik staan
      (let effe niet op die hipster-camo-shizzle)


      daarintegen, ik heb dan ook een zwak voor fransoosjes op verbreed staal
      Last edited by DutchieSaxo; 03-27-2015, 10:46 AM.


      i shouldn't be daily driving this:
      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

      Comment


      • #18
        8,5 achter zou wel kunnen et 22 ook wel maar dan moet er nog een spacer bij. Maar dan moeten die kassen waarschijnlijk wel gerold worden, iets wat ik eigenlijk wil vermijden. Maar laat maar eens zien wat je tegen bent gekomen P
        Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Justdont95 View Post
          In Joure, en waar jij of woon je niet in Fryslân?

          Dokkum , en tot zover bekend het enige exemplaar uit het Hoge Noorden
          Al een bepaald model of stijl in gedachte qua velg?
          #SCHTAAAAAAAAAAAANZ

          Comment


          • #20
            Qua stijl niet, heb wel wat velgen op het oog maar dat loopt best wel uit een en er komen steeds meer bij

            Verbreed staal lijkt mij ook wel wat dan gewoon lekker 16 inch houden ipv naar 17 te gaan

            of velgen van een 207 RC. Dat zal er ongeveer zo uit zien


            Daarnaast wel wat minder haalbaar op korte termijn maar wel heel erg vet

            Fitfeen52 RSL Tarmac


            BBS RS

            Keskin KT4
            Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

            Comment


            • #21
              Spaar dan door voor de velgen die je graag wilt imho.

              Ik heb ook 'in between velgen gehad op mijn Subaru.
              Heeft mij alleen geld gekost en de looks lol.

              Maar die RC velgen zijn wel een optie. Die blijven wel war geld waard en zijn oem+

              Comment


              • #22
                Dat is het punt juist ik wil ze allemaal 😭
                Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                Comment


                • #23
                  Wat nieuws wat betreft de velgen,

                  Deze week ga ik kijken bij een setje O.Z. Ultraleggera 17x7
                  het is wel wat anders dan wat ik voor genomen had maar kwam deze via via tegen en de prijs is ook niet gek
                  Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                  Comment


                  • #24
                    Hoi allemaal, tijdje inactief geweest hier maar betekend niet dat er niets gebeurd is.

                    Tijdje geleden al een schroefset via via gekocht voor maar liefst één kratje bier..
                    en nu hoor ik u denken, dat kan nooit iets goeds zijn. Dat klopt.
                    Het is een Jom schroefset waarvan de veren wat roest hebben en de stelschroef zit vast.
                    Wat ik er precies mee wil ben ik nog niet helemaal uit, de set kan ook niet super laag heb ik al gezien.
                    Ik ga de set sws proberen op te knappen door goed schoon te maken en een likje verf op de veren, misschien er even onder zetten om wat te gaan wennen alvast.
                    Lang blijf ik hem sws niet houden dus ongetwijfeld gaat de set weer de verkoop in een misschien met een beetje winst verkopen zou leuk zijn.

                    laatst cupra lipje gemonteerd, erg tevreden mee
                    Ook weer een bezoekje gedaan aan de spuiter, vriend van me zijn fiets was tegen de auto gevallen.
                    Spiegels ook mee laten nemen want die dingen waren inmiddels licht grijs in plaats van kunststof zwart, die zijn nu hoogglans zwart
                    zo rijdt ik er op dit moment mee rond, nog steeds oorlogshoogte maar goed.


                    De spiegels nu



                    Verder over nieuwe wielen niets nieuws, behalve dat ik alweer iets anders wil laatst viel mijn oog op een setje borbet A op een meeting, opgezocht hoe dat staat onder een 206 via de interwebz en ik was verkocht


                    Keuze is weer wat complexer geworden...
                    Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                    Comment


                    • #25
                      borbets ga je niet snel vinden in 4x108
                      Heb nog een setje steekadapters liggen naar 4x100 en naafgat 57,1
                      heb je nog wat meer keuze

                      of een setje 15" verbreed staal..


                      i shouldn't be daily driving this:
                      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                      Comment


                      • #27
                        Misschien wel zo netjes, voorstellen

                        Laatst nog een setje gezien op marktplaats toevallig, alleen waren toen al toe gezegd aan iemand anders...

                        Wat is je prijs voor de steekadapters? En hoe dik zijn ze?
                        15 inch vind ik eigenlijk wat te klein voor een 206

                        P, bedankt voor de links die je toe stuurde
                        De azev's zijn niet echt mijn smaak om heel eerlijk te zijn.

                        En die ford velgen zijn mij nu te duur, maar erg vet zijn ze wel.
                        Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                        Comment


                        • #28
                          pm


                          i shouldn't be daily driving this:
                          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                          Comment


                          • #29
                            Maken ze geen JDM wieltjes in 4x108?
                            Lucas
                            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                            Originally posted by LCG
                            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                            Comment


                            • #30
                              Jawel, JR Racing produceert er wel een paar
                              Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                              Comment

                              Working...
                              X