Announcement

Collapse
No announcement yet.

Une baguette au fromage

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bedankt iedereen voor de leuke berichten! Het is echt een wereld van verschil zowel voor de looks als voor het weggedrag. Conclusie; had het verlagen echt zo veel eerder moeten doen.

    Wat betreft de koplampen ben ik het helemaal met jullie eens, ben er zelf ook nog steeds niet helemaal uit. De laatste -hele dikke- laag die ik heb aangebracht had ik nooit moeten doen. Volgende keer wellicht met folie proberen aangezien die smoke spray die ik nu gebruikt heb ook een beetje gouden gloed achterlaat.

    Tsja meer vleesch aan die velgen was wel mooier geweest, maar ik leen dit setje van een maat van me en ga ze deze week weer wisselen. Daarna wordt het heel erg tijd om die borbet A d'r onder te donderen

    In deze dagen dat setje maar eens afmaken. Harten zijn al geschuurd, de randen moeten nog gepolijst worden en ik moet voor mezelf een keuze gaan maken tussen beige en zilver


    Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

    Comment


    • Verlagen is altijd een must.. Rij ook al een half jaar 4x4 en mis het echt en de looks komen nu ook niet echt ten goede..

      Ik zou de harten lekker zilver laten en ze er onder gooien!

      Comment


      • Une baguette au fromage

        Ja precies!

        Ik heb twee jaar over gedaan haha!

        Nog even de vraag over het lichtbeeld beantwoorden, tijdens schemering heb je binnen de bebouwdekom niet door of de lampen wel of niet aan staan.

        Maar zodra het echt donker is zie je in principe nog genoeg. Omdat een foto meer dan duizend woorden spreekt

        Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

        Comment


        • gewoon de borbets simpel zilver laten is mijn voorkeur

          Comment


          • Wazzaaaaaa


            Aangezien er geen enkele klant komt, al vier peuken gerookt heb, twee keer heb gekakt en de hele neus al leeg gevreten heb. Deze hier maar even updaten.

            Weinig gebeurd, eigenlijk is het hok weer praktisch origineel. Want? Nou de 206 staat te koop.

            Afgelopen week na een lange tijd de uitlaat laten fixen, bak- en motorolie laten vervangen. En jawel, verse APK! Dit tot mijn grote verbazing zonder op- of aanmerkingen. Dit was de vorige twee keren wel anders.




            Aangezien deze update vrij weinig voorstelt, wat recente, stoffige iPhone camera foto's van het stokbroodje







            Onderstaande foto tijd terug al gemaakt, vergelijking met origineel en precies hoe ik hem zo'n drie jaar geleden ooit kocht



            Dit was hem weer, toedels!
            Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

            Comment


            • Foto's doen het niet
              Facebook Sander Zuurbier
              Instagram sanderz28

              Twingo RS

              Comment


              • Ze doen het wel, niet zo zuur Sander

                Comment


                • Originally posted by Bert75 View Post
                  Ze doen het wel, niet zo zuur Sander
                  bij mij niet kutje anders zeg ik het toch niet
                  Facebook Sander Zuurbier
                  Instagram sanderz28

                  Twingo RS

                  Comment


                  • Vind het broodje wel een beetje te lang in de oven gezeten kind of black!

                    Ik hou wel van dat murdered out. Nu alleen nog die kentekenplaat achter de voorruit....

                    Comment


                    • Originally posted by SanderZ View Post
                      Foto's doen het niet
                      Bij mij doen ze het ook gewoon..

                      Originally posted by Suburuuh View Post
                      Vind het broodje wel een beetje te lang in de oven gezeten kind of black!
                      8 tot 10 minuten op 200 graden bleek toch te veel..
                      Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                      Comment

                      Working...
                      X