Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe bolide: Alfa Romeo 156 2.5 V6 24v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Zeker dikke winterset zo !! kleurcode pleeaasee !
    '62 VW Beetle Deluxe | '87 VW Golf CL/GTI | '99 Polo Estate
    FittedUK | FittedNL | LightninboltPhotos | Drop&Wheels
    Instagram: Ignition62

    Comment


    • #77
      Originally posted by Kris View Post
      knappe winter velgen die in 18 zouden heerlijk zijn denk ik?
      Ja dat zou mooi zijn..!
      For more video/photo of cars from the Netherlands, go to MotorsportMedia.NL

      Comment


      • #78
        Even mijn topic weer eens updaten.

        Ik heb voor de zomer de gouden multispaak velgen verkocht en ik heb deze opknap set Alessio Monte Carlo 17" gekocht. Voor €50.- inclusief banden met goed profiel.



        Twee van de vier banden waren troep(toch verkocht voor €50.- muhaha) en inmiddels 2 vervangers gescoord. Verder zijn de velgen met de kwast geschilderd ( ) en hebben flinke stoeprand schade.



        Voordacht ik met het project ben begonnen hebben we ze eerst even gepast voor de looks. Dit is mét de 5mm spacers die ik erbij kreeg. (klauwen worden zwart)




        Ik ben eerst zelf begonnen met schuren maar omdat het gewone verf is, is het een zeer tijdrovende klus. En al het schuurpapier zit binnen no-time helemaal vol.



        Ook hier en daar schade dat ik nog moet fixen.




        Omdat ik de tijd niet heb en een deadline heb staan voor 2 april heb ik besloten dit keer het schuurwerk uit handen te geven en heb ik ze laten stralen.





        Volgende stap is de randen met de slijptol behandelen en de velgen schuren. De velgen worden overigens dezelfde kleur als de wintervelgen!
        For more video/photo of cars from the Netherlands, go to MotorsportMedia.NL

        Comment


        • #79
          En licht zilveren klauwen ipv zwart?
          Lucas
          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
          Originally posted by LCG
          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

          Comment


          • #80
            Ik heb al zwarte klauwen, copy cat!

            Brembo goud!

            Comment

            Working...
            X