Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suburuuh's story intro intermezzo...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • auto ziet er goed uit! maar jammer dat dat kw setje niet zo laag gaat. en 20 inch lijkt nog klein onder de ford!

    maare waar heb je die stance works sticker vandaan? die is vet!
    sigpic

    Comment


    • mooie auto is het toch!
      Facebook Sander Zuurbier
      Instagram sanderz28

      Twingo RS

      Comment


      • ja mooi rood is niet lelijk en zeker niet op deze!

        Comment


        • Originally posted by bmw_devil View Post
          auto ziet er goed uit! maar jammer dat dat kw setje niet zo laag gaat. en 20 inch lijkt nog klein onder de ford!

          maare waar heb je die stance works sticker vandaan? die is vet!
          Via Vladi.


          Thanks guys!

          Comment


          • Inmiddels en reactie van Easy-Tune terug met 260pk en 380Nm in het verschiet.

            Wilde ook mijn turbo gat verminderen, blijkt het nogal een grotere turbo te zijn, en dus niet helemaal weg te krijgen.
            Tja, dan moet ik dus boven de 2000tpm blijven, ach...

            Mettertijd eens een afspraak maken, eerst komende maanden weer eens de rekening spekken!

            Comment


            • Kean is wel echt top. Gasten flikken mooi werk en zijn erg schappelijk.

              Comment


              • Dat is het gevoel wat ik krijg van ze. Maar het wordt echt pas early 2015, gotta save up again.

                Wel in 2014 natuurlijk nog de 20ers antraciet in de winter na de re-map in de herfst of zo.

                Comment


                • Voorlopig loop ik met het idee om in herfst/winter de re-map uit te laten voeren.
                  Ook wil ik mijn audiospullen uit de leasebak inbouwen, want ik begin het nu te missen die lage trillingen.

                  Ik twijfel om de 20ers te laten spuiten. Ik hou het geld liever voor het verlagen en z.s.m. mooiere wielen volgend jaar.

                  Prio's hè!

                  Comment


                  • Originally posted by Suburuuh View Post
                    Voorlopig loop ik met het idee om in herfst/winter de re-map uit te laten voeren.
                    Ook wil ik mijn audiospullen uit de leasebak inbouwen, want ik begin het nu te missen die lage trillingen.

                    Ik twijfel om de 20ers te laten spuiten. Ik hou het geld liever voor het verlagen en z.s.m. mooiere wielen volgend jaar.

                    Prio's hè!
                    plastidippen die wielen
                    Facebook Sander Zuurbier
                    Instagram sanderz28

                    Twingo RS

                    Comment


                    • Zeker een optie, maar dan worden het 2 sets wielen haha (is de bedoeling).

                      Comment


                      • Iets leuks in de US in bestelling staan, subtiel (wanneer niet), reveal @ BuzzLow (tenzij niet op tijd binnen ).

                        Is weer wat uren mind thinking aan vooraf gegaan.
                        Het moet zo goed mogelijk kloppen in het totale plaatje van die 'rode'.

                        Comment


                        • Ff de tijd weer

                          Diegene die IG volgen weten het al, maar hier nu weer eens updaten!

                          Spullen uit GB waren snel binnen maar ik had de verkeerde logo's binnen gekregen (dacht ik).
                          Ik had gewoonweg de verkeerde maat in bestelling gebracht en met een deadline van 30 juni (zo mogen het van Ford niet meer dupliceren!), moest ik er ff haast mee maken.

                          Alle Ford logo's dus zwart/rood i.p.v. OEM blauw (sorry, respect voor het Ford verleden, maar dat blauw was gewoonweg niet mooi). Ik was via een Duits forum dit tegen gekomen per toeval.








                          Verder mijn voorste zijramen en de driehoek ruitjes daarvoor een extra groene tint gegeven met de enige USA leverancier die nog een groene tint kan leveren!

                          De effect is precies zoals ik zou willen, net wat tinten donkerder en meer één geheel met de achterste ruiten met OEM tint af fabriek.







                          Eindelijk ook de mogelijkheid voor shoot 2 kunnen nemen, vond deze 2 wel de beste!







                          Verder navraag gedaan en de 20ers worden toch antraciet deze winter!
                          Ik ga ze zelf voorbewerken en dan worden ze netjes voor niet al te veel gespoten.


                          Mijn pakketje uit de USA is verstuurd, ben benieuwd! Moet dus wel gaan lukken voor BuzzLow.

                          Comment


                          • Ff nog wat anders, ik heb een banner picture klaar (zie hieronder), maar een resize en wat bewerken is niet mijn ding!



                            Ik wil graag links onderin in witte letters (ongeveer lettertype van de Stance Works banner in de pic):

                            Ford S-Max 2.5T 'Ginger' - Follow IG: MrPetrolhead

                            Mocht iemand er handig in zijn en het willen/kunnen doen, thanks! Zo niet, no problems!

                            Comment


                            • Nette updates, heb het meeste al op IG voorbij zien komen inderdaad!
                              Heb je die foto's met je telefoon gemaakt, want de kwaliteit lijkt zo laag.

                              Wil wel een keer een poging wagen om wat foto's van je auto te maken, is een beetje mijn andere hobby namelijk!

                              Comment


                              • Klopt IPod quality

                                Maar wie weet t.z.t. eens de Sony van mijn vriendin mee. Maar ik sta open voor shoots hoor.

                                Comment

                                Working...
                                X