Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suburuuh's story intro intermezzo...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    jezus wat dik,da's nou een wolf in schaapskleren. onze buren hebben weer geluk..


    i shouldn't be daily driving this:
    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

    Comment


    • #32
      HMS weet wel hoe je een lekker geluid creëert.

      Comment


      • #33
        Dat is echt wel kicken die bak en het geluid!!!

        Comment


        • #34
          Ff updaten hiero

          Ik heb de A6 3.2 avant nog op de testlijst staan en wil deze zeker nog rijden om mijn lijst 'afgewerkt' te hebben.

          Verder ben ik mij wel verder aan het verdiepen in de Mondeo/S-Max verlagingen en wiel grootte.
          Ondanks vele voordelen (persoonlijke mening) van static, zijn er ook nadelen bij wat ik zoek of wil creëren! Al heb ik al een mooi voorbeeld gevonden met een KW V1 schroefset op maximale verlaging voor de S-Max.

          Daarom ben ik mij aan het verdiepen in airride OMG!! Daarin zie ik vele voordelen en mogelijkheden en maar één nadeel. Geluid compressor. Maar dit is op te lossen door de plaatsing en dempingsmateriaal te plaatsen. De kosten zijn aanzienlijk hoger dan static, maar je krijgt er veel voor terug.

          Ik heb al een voorbeeld gevonden van wat ik in gedachte heb voor inbouw. Ik zal later een foto plaatsen.
          Ook een voorbeeld van een Mondeo Tourer on air.


          Het enige is, dat als ik de sportieve kant (want op zich is de 2.5T wel sportief te normen 'sort of') op zou willen gaan, ik wél voor static zou kiezen. Een foto voorbeeld volgt ook nog.

          N E wayz genoeg afwegingen te gaan maar ik zou bij air gaan voor de volgorde wielen/bodykit parts verzamelen en dan airride. En bij static voor de volgorde coilover/wheels/bodykit parts.

          Comment


          • #35
            Ben benieuwd naar je ervaring in de A6, stiekem zit ik ook te denken aan een opvolger van mijn A4 b5. Maar ik vind dat de A6 C6 niet geleverd is met interessante benzine motoren helaas, dus het zal wel een S4 b5 worden.
            Moet zeggen dat de B5 community ook de grootste is, je kan het zo gek niet bedenken of er is wel eens wat over geschreven of wat mee gedaan.

            Comment


            • #36
              A6 C6 is er toch met 3.2 en 4.2? Hoezo geen interessante benzine motoren, ze zijn er ook met V10 (als in S6).
              Vind ik toch best interessante benzine motoren.

              Comment


              • #37
                Als je niet kunt kiezen tussen static of air, verschillende bedrijven leveren tegenwoordig ook schroefpoten met balgen, dan heb je het allebei

                Comment


                • #38
                  A6 kan wel erg dik zijn maar met zo'n 4.2 lust ie wel een slokje,

                  persoonlijk zou ik uit het lijstje ws de S-max kiezen. Die worden nauwelijks aangepakt terwijl ze toch flink wat potentie hebben. Dan ook gelijk door sparen voor een dikke air setup


                  i shouldn't be daily driving this:
                  "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Twannnd View Post
                    Als je niet kunt kiezen tussen static of air, verschillende bedrijven leveren tegenwoordig ook schroefpoten met balgen, dan heb je het allebei
                    no way!

                    Eerst de auto regelen, dan kan ik verder met uitpluizen.

                    Maar een S-Max zou wel meer uniek zijn idd.

                    @ JJ
                    Die B5 community had ik ook al eens bekeken, maar meer als voorbeelden met airride.
                    Wat meer brandstof er door heen jagen vind ik het wel waard, mits het mij een pleasure geeft als ik het verbruik.
                    Met 10k tot 15k per jaar (waarvan 4k zakelijk), kan ik dat wel hebben.

                    Daarom wil ik liever de 3.2 A6 rijden ipv de 2.4, je zal het nog lezen binnenkort!

                    Comment


                    • #40
                      De C-Max vloer...




                      De Mondeo on air...



                      Loekaaz had deze al een keer geplaatst, maar nogmaals de 'sporty look' Mondeo...



                      Een S-Max met 9*20 et40... mooi flush!



                      En als laatste een S-Max op KW V1... met 20"

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by RallyePug View Post
                        A6 C6 is er toch met 3.2 en 4.2? Hoezo geen interessante benzine motoren, ze zijn er ook met V10 (als in S6).
                        Vind ik toch best interessante benzine motoren.
                        Ja, maar allemaal turboloos. Zijn wel leuke motoren uiteraard, maar je kan er weinig aan tunen motorisch dus daarom in mijn oogpunt minder interessant

                        Originally posted by Suburuuh View Post
                        no way!

                        Eerst de auto regelen, dan kan ik verder met uitpluizen.

                        Maar een S-Max zou wel meer uniek zijn idd.

                        @ JJ
                        Die B5 community had ik ook al eens bekeken, maar meer als voorbeelden met airride.
                        Wat meer brandstof er door heen jagen vind ik het wel waard, mits het mij een pleasure geeft als ik het verbruik.
                        Met 10k tot 15k per jaar (waarvan 4k zakelijk), kan ik dat wel hebben.

                        Daarom wil ik liever de 3.2 A6 rijden ipv de 2.4, je zal het nog lezen binnenkort!
                        Voorbeelden van b5's met airride genoeg, maar ik denk / weet zeker dat een b5 voor jou te klein is.
                        Zou inderdaad minimaal de 3.2 pakken, wellicht met goed zoeken dat je er een vindt met standaard luchtvering

                        Comment


                        • #42
                          Smax 2.5turbo is ook goed hoor dikke 5 pitter en sterke motor verder.

                          Comment


                          • #43
                            @ JJ
                            Ik ga ook niet voor de B5. Dat ongeblazen 3.2 blok in de A6 kan nog wel wat zijn m.i.
                            Maar het gaat om meer dingen dan alleen het blok.

                            @ Ruittie
                            De S-Max 2.5T staat ook bovenaan de lijst, daar zit bijna 100% aan mijn wensen in.

                            Comment


                            • #44
                              Was een goede -A6 3.2 Quattro Avant testrit- vrijdag vandaag!

                              Tja, wat te zeggen. Nu ik het nog wat heb laten bezinken...

                              Niet zo veel ruimte als de S-Max, maar zo veel meer luxe dan de Mondeo.
                              Jullie weten dat het 2.5T blok mij wel 'bevangen' heeft, maar deze Audi combo gaf mij ook een smile, maar anders.

                              Kracht, écht wel, de automaat kon mij deze keer wel plezieren (maar het blijft nog iets wat onwennig). In zijn D-stand in zijn 4, prefereer ik zelfs handmatige bijstelling naar de 5e (van 6) versnellingen om met 1200tpm te cruisen. Hij pakt de cruise ook al bij 30 per uur zelfs.
                              Wil je gewoon powerrrr dan S-stand kiezen en dan maakt hij grote stappen voorwaarts met een heerlijke diepe grom. Dat je de versnelling overgang net wél voelt, vind ik zelf heerlijk.
                              Zitpositie is uitstekend en stuurgedrag is direct maar met wel wat bodyroll.
                              Radio, navigatie bediening en het scherm zijn super! Dit is (voor mij althans) wel een luxe beleving!

                              Dus als ik niet naar de specifieke ruimte kijk, zou ik de A6 naast de S-Max zetten en de mondeo naar plek no.3 laten verschuiven.

                              Dus?
                              Moet of zal ik alleen voor de ruimte en de aggregaat in de S-Max gaan (en wat meer uniek) of voor de luxe, souplesse en mooier model (persoonlijke smaak, maar minder uniek) van de A6?

                              Ik kan het gelukkig nog even laten bezinken..... Pffff.
                              Last edited by Suburuuh; 04-18-2014, 01:57 PM.

                              Comment


                              • #45
                                Gaaf! Was het een S-line of niet?

                                Comment

                                Working...
                                X