Announcement

Collapse
No announcement yet.

voorstellen: bmxdude

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Kan het niet breder dan 7,5j? Want dat is nog aardig smal of past er niks breders onder deze auto's?

    Comment


    • #17
      ziet er nog steeds goed uit. word gelukkig geen geld in de lenso's gepompt, das verstandig, verbreed staal zal em zeker dik staan maar weet zeker dat ie achter nog wel wat breder kan hoor. ik zit op 8,5. moet hier toch ook wel onder passen?


      i shouldn't be daily driving this:
      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

      Comment


      • #18
        Met de juiste et waarde kan ik niet breder als 7,5J gaan helaas.
        Ik heb dan 4mm ruimte tussen de velgen en de veerpoot, achter ook zo ongeveer.

        Aangezien de kilometers er bij op vliegen, is de et waarde wel belangelijk.

        Comment


        • #19
          hoe breed zijn de lenso's dan? ook 7,5 ongeveer toch. dit beestje kan best wat stretch n poke gebruiken.zal wel dik staan. hoe gaatie met het bumperproject trouwens?


          i shouldn't be daily driving this:
          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

          Comment


          • #20
            Originally posted by bmxdude View Post
            Met de juiste et waarde kan ik niet breder als 7,5J gaan helaas.
            Ik heb dan 4mm ruimte tussen de velgen en de veerpoot, achter ook zo ongeveer.

            Aangezien de kilometers er bij op vliegen, is de et waarde wel belangelijk.
            maar als ik het goed lees, kan je wel breder met de verkeerde ET waarde

            Floccinaucinihilipilification

            Comment


            • #21
              zonder het een of ander he,
              je doet auto techniek enzo jah.. en je rijdt een renault?!

              9j lust ie wel hoor, passen en meten en lekker extreem gaan. ik zelf kon daar maar al te veel van genieten. hoe extremer hoe leuker het eigenlijk is!

              Comment


              • #22
                Je bent hier wel op stanceworks dus niet bang zijn voor een beetje goeie fitment!
                9j moet idd makkelijk kunnen, met et waarde weet ik zo niet maar gok tussen 15 a 30.

                Comment


                • #23
                  heheh mooi dat iedereen pushed om breder te gaan.. maar moet opzicht ook makkelijk kunnen. Renegade op dit forum heeft 9j onder zn megane classic, heeft toch zelfde ophanging aan de achterkant ?


                  Ik vote voor verbreed staal 9j 16x9 met 195/40/16 rubbers. zal kneiter dik staan hierop


                  i shouldn't be daily driving this:
                  "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                  Comment


                  • #24
                    Zo laag ligt m'n megane dus als er 2 personen achter in zitten.
                    (op de bumpstops van de schokbrekers)

                    kan net een vinger tussen.



                    Op deze foto zat de oude uitlaat er nog onder.

                    Kun je ook meteen zien dat ik niet zo veel breder kan. misschien iets dikkere spacers maar dan houd het ook wel op.

                    Als er niemand achterin zit ligt ze ongeveer 2 cm hoger.

                    Comment


                    • #25
                      Tja, pick your choice: tyre/rim tuck or not!

                      Ik twijfel ook over rim tuck of niet bij mijn volgende kar...

                      Comment


                      • #26
                        Randen rollen!

                        Comment


                        • #27
                          wielkast rollen doet wonderen, sws

                          die foto geeft wel een goede inzage, ma ik denk dat je alsnog aardig flush kan komen te zitten als je de juiste et waarde en bandenmaat hebt. want als je zegt dat je spacers wilt gaan gebruiken; betekent dat je velg sws niet de goede waarde heeft en dan kun je dus breder gaan. als je velgrand gelijk ligt met de (gerolde) wielkast en je flinke stretch hebt, moet dit gewoon goed gaan je zit toch al op de bumpstops


                          i shouldn't be daily driving this:
                          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                          Comment


                          • #28
                            Denk dat 9j inderdaad makkelijk moet kunnen. zelfs zoals ze nu vallen, 1j is immers ook maar 2,54cm dus als je je wielkasten rolt icm de juiste et waarde moet dat makkelijk gaan. Vind het zowiezo wel gaaf dat je een auto aanpakt die niet heel gebruikelijk is zegmaar

                            Comment


                            • #29
                              Bedankt

                              Als het goed is had ik op die laatste foto er geen spacers tussen zitten.
                              En de velgen hebben een et van 38, dus dan zit ik met 5mm spacers nog redelijk safe.
                              (heb ik namelijk nog 2 van liggen, heb ik aan de voorkant wel nodig )

                              Comment


                              • #30
                                Op safe spelen is saai!

                                Comment

                                Working...
                                X