Page 2 of 10001 FirstFirst 123412521025021002 ... LastLast
Results 26 to 50 of 250006

Thread: Random Thread

  1. #26

    Default

    And of course they're mowing the lawn right outside my window. All I wanna do is get some sleep

  2. #27
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Sonoma, CA.
    Posts
    1,285

    Default

    Of course the day I'm supposed to spray my interior it's wind as fuuuuu.
    Sam | SICKTRACKS

  3. #28
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    El Paso, TX
    Posts
    6,294

    Default

    and the day i go out with my new suede vans for the 3rd time it rains like a bitch when i walk home
    |My Blog|flickr| Currently own: '96 S-10, and '97 Maxima; Soon to own: '95 S14



    Quote Originally Posted by DuWerk View Post
    Drama you are like god
    Quote Originally Posted by SwearBear View Post
    Lol, yes its a 5 speed manuel. I **** automatic >.< And just because its a kia doesnt mean it doesnt have guts or power. 273whp with extreamly very little done to it like less then $100 done to it.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Miami
    Posts
    242

    Default

    ^ I was going to wear my Gargoyle authentic's, I've had them for close to 5 months and wore them the first time saturday. I lucked out and went with the top siders.

  5. #30

    Default

    I dunno what I ate, but my farts smell like two week old rotten eggs in here.




  6. #31
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Brooklyn, NY
    Posts
    40,592

    Default

    ^LoL. Just realized that Maria and Luigi are driving the car in your sig. It now makes so much more sense.
    - Kielan (Key-lin)

  7. #32

    Default

    Hahaha yeah I put them on a Mario Kart track too

  8. #33
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Brooklyn, NY
    Posts
    40,592

    Default

    That is pure win there how the hell did I not notice that...
    - Kielan (Key-lin)


  9. #35
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    El Paso, TX
    Posts
    6,294

    Default

    wow I cant stand the fact that some chick sprayed perfume on my sweater now I gotta walk around smelling like a chick mixed with cologne.

    Some dumbass chick I talk to thought it would be funny to spray perfume on me during class and got her back by spraying axe all over her favorite sweater. Shell prolly try to get me tomorrow. I just cant stand the smell of that perfume
    |My Blog|flickr| Currently own: '96 S-10, and '97 Maxima; Soon to own: '95 S14



    Quote Originally Posted by DuWerk View Post
    Drama you are like god
    Quote Originally Posted by SwearBear View Post
    Lol, yes its a 5 speed manuel. I **** automatic >.< And just because its a kia doesnt mean it doesnt have guts or power. 273whp with extreamly very little done to it like less then $100 done to it.

  10. #36
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    El Paso, TX
    Posts
    6,294

    Default

    Quote Originally Posted by Frag View Post
    ^ I was going to wear my Gargoyle authentic's, I've had them for close to 5 months and wore them the first time saturday. I lucked out and went with the top siders.
    noiicee...havent seen Gargoyle Authentics though

    Quote Originally Posted by mr 2rbo View Post
    anyone know the name of this song?

    http://grandmighty.com/2010/02/shopping-shuffle/
    that made me lmao while rofling

    Shuffling is the shit and thats a bomb song, gonna have to look for it though
    |My Blog|flickr| Currently own: '96 S-10, and '97 Maxima; Soon to own: '95 S14



    Quote Originally Posted by DuWerk View Post
    Drama you are like god
    Quote Originally Posted by SwearBear View Post
    Lol, yes its a 5 speed manuel. I **** automatic >.< And just because its a kia doesnt mean it doesnt have guts or power. 273whp with extreamly very little done to it like less then $100 done to it.

  11. Default

    Quote Originally Posted by Drama View Post
    wow I cant stand the fact that some chick sprayed perfume on my sweater now I gotta walk around smelling like a chick mixed with cologne.

    Some dumbass chick I talk to thought it would be funny to spray perfume on me during class and got her back by spraying axe all over her favorite sweater. Shell prolly try to get me tomorrow. I just cant stand the smell of that perfume
    I **** WHEN BITCHES FUCKING SPRAY PERFUME ON ME, i just want to bitch slap the fuck out of them. or fuck them in the ass. that will teach em! haha

  12. #38
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    El Paso, TX
    Posts
    6,294

    Default

    sooo theres this busy street thats really close to my house and every night, all i hear is Tuners racing or something and it gets kind of annoying because knowing el paso, they're prolly ricers.
    The only cars I like to hear in my area is one of my friends Scooby with Gramlight 57D wheels (white on white) with a bunch of engine mods and a BOV. and another scooby around the block thats blue and has a turbo with backfire
    |My Blog|flickr| Currently own: '96 S-10, and '97 Maxima; Soon to own: '95 S14



    Quote Originally Posted by DuWerk View Post
    Drama you are like god
    Quote Originally Posted by SwearBear View Post
    Lol, yes its a 5 speed manuel. I **** automatic >.< And just because its a kia doesnt mean it doesnt have guts or power. 273whp with extreamly very little done to it like less then $100 done to it.

  13. #39
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    El Paso, TX
    Posts
    6,294

    Default

    Quote Originally Posted by mr 2rbo View Post
    I **** WHEN BITCHES FUCKING SPRAY PERFUME ON ME, i just want to bitch slap the fuck out of them. or fuck them in the ass. that will teach em! haha
    +1 but then they'll prolly like it so much, that theyll spray more perfume to come back for some more
    |My Blog|flickr| Currently own: '96 S-10, and '97 Maxima; Soon to own: '95 S14



    Quote Originally Posted by DuWerk View Post
    Drama you are like god
    Quote Originally Posted by SwearBear View Post
    Lol, yes its a 5 speed manuel. I **** automatic >.< And just because its a kia doesnt mean it doesnt have guts or power. 273whp with extreamly very little done to it like less then $100 done to it.

  14. Default

    hahah shit ur right! well then i guess i just have to kill them

  15. #41
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    El Paso, TX
    Posts
    6,294

    Default

    but fucking ftw!!

    or......




    killing will work too :P
    |My Blog|flickr| Currently own: '96 S-10, and '97 Maxima; Soon to own: '95 S14



    Quote Originally Posted by DuWerk View Post
    Drama you are like god
    Quote Originally Posted by SwearBear View Post
    Lol, yes its a 5 speed manuel. I **** automatic >.< And just because its a kia doesnt mean it doesnt have guts or power. 273whp with extreamly very little done to it like less then $100 done to it.

  16. #42

    Default

    Quote Originally Posted by Drama View Post
    wow I cant stand the fact that some chick sprayed perfume on my sweater now I gotta walk around smelling like a chick mixed with cologne.

    Some dumbass chick I talk to thought it would be funny to spray perfume on me during class and got her back by spraying axe all over her favorite sweater. Shell prolly try to get me tomorrow. I just cant stand the smell of that perfume
    Chick did that to me but she sprayed my whooooooole closet.

    I love the way she smells though and everyone thought I was the biggest manwhore for the next couple of weeks since I always smelled like chicks

  17. #43

    Default

    Oh my god. Point proven...

    Quote Originally Posted by Rhynolite View Post
    I dunno what I ate, but my farts smell like two week old rotten eggs in here.

    .... I just watched a mosquito buzz over to above my laptop, do a couple of zigzags, and drop dead onto my keyboard. LOL

  18. #44
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Sonoma, CA.
    Posts
    1,285

    Default

    Prodigee, it bothers the shit out of me that the last L when you say "LoL" is capitalized. I don't even know why.

    ...That is all.
    Sam | SICKTRACKS

  19. #45
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Miami
    Posts
    242

    Default

    Quote Originally Posted by Drama View Post
    noiicee...havent seen Gargoyle Authentics though


    I want some red ones, might cop some 106's after my Black and Grey Suede Chukka lows got fucked up. Man I loved those.

  20. #46
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    El Paso, TX
    Posts
    6,294

    Default

    Quote Originally Posted by Frag View Post


    I want some red ones, might cop some 106's after my Black and Grey Suede Chukka lows got fucked up. Man I loved those.
    O yea I know those didn't know they were called gargoyle though.

    Chukka lows ftmfw! That's what my black ones are. I might get more cause my friend is sponsered by vans ferkin love chukka lows

    I wanna get some vaults
    |My Blog|flickr| Currently own: '96 S-10, and '97 Maxima; Soon to own: '95 S14



    Quote Originally Posted by DuWerk View Post
    Drama you are like god
    Quote Originally Posted by SwearBear View Post
    Lol, yes its a 5 speed manuel. I **** automatic >.< And just because its a kia doesnt mean it doesnt have guts or power. 273whp with extreamly very little done to it like less then $100 done to it.

  21. #47
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Miami
    Posts
    242

    Default

    They have some nice vaults. The SB Janoskis have been on the list for a while though, maybe next time I cop like 3-4 pairs of shoes.



    Im a big sneakerhead, but not much into the Dunk/neon loud shoes.

  22. #48
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    El Paso, TX
    Posts
    6,294

    Default

    Me too! Those nikes are freeesshh.
    |My Blog|flickr| Currently own: '96 S-10, and '97 Maxima; Soon to own: '95 S14



    Quote Originally Posted by DuWerk View Post
    Drama you are like god
    Quote Originally Posted by SwearBear View Post
    Lol, yes its a 5 speed manuel. I **** automatic >.< And just because its a kia doesnt mean it doesnt have guts or power. 273whp with extreamly very little done to it like less then $100 done to it.

  23. #49
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Narvik, Norway
    Posts
    393

    Default

    -25celsius below, and I love running out of gas
    -96 Chevrolet S10 (DD)
    -85 Saab 900 (Project)
    PhotoBlog
    Spotted In Narvik

  24. #50
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    El Paso, TX
    Posts
    6,294

    Default

    Quote Originally Posted by Frag View Post

    I want some red ones, might cop some 106's after my Black and Grey Suede Chukka lows got fucked up. Man I loved those.
    o yea and 106s are also tight, i was gonna get some purple ones before i got my Black Chukkas but I was craving the Chukka lows so much

    I <3 my chukkas
    |My Blog|flickr| Currently own: '96 S-10, and '97 Maxima; Soon to own: '95 S14



    Quote Originally Posted by DuWerk View Post
    Drama you are like god
    Quote Originally Posted by SwearBear View Post
    Lol, yes its a 5 speed manuel. I **** automatic >.< And just because its a kia doesnt mean it doesnt have guts or power. 273whp with extreamly very little done to it like less then $100 done to it.

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •