Announcement

Collapse
No announcement yet.

HellaFrysk E36 coupe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Something went wrong....... ga ik ff uitzoeken


    in the meantime, photossss! Heb ten opzichte van de eerste foto 'm ietsje lager gezet achter.









    M3 skirts zijn nu bij een maatje van me om te spuiten, zaterdag/zondag kijken of ik ze een beetje netjes kan monteren
    #SCHTAAAAAAAAAAAANZ

    Comment


    • #77
      stoer

      Comment


      • #78
        Calysporot; mooiste kleur die bmw ooit uitgebracht heeft.

        En staat er heerlijk bij op die azevs,

        Nog updates trouwens over die ducktail spoiler ? Gaat die er nog op komen?


        i shouldn't be daily driving this:
        "Volkswagen Golf mk1 build thread"

        Comment


        • #79
          Vind t ook een dikke kleur, maatje van me had een Siennarot (is iets lichter) en een Brokatrot. Classy shit!

          Wat betreft de spoilers: de Ducktail past niet super lekker dus ga ik in de klep werken, heb gelukkig nog een andere klep liggen (die zou op de Diamant Schwarz) dus ik kan wisselen. De Dakspoiler moet iets aangepast, zat op de Hellrot ook niet heel super maar toen had ik Zero F*cks. Wil 't nu wel netjes hebben. Zodra ze klaar zijn zien/horen jullie 't natuurlijk!

          #SCHTAAAAAAAAAAAANZ

          Comment


          • #80
            ja ben echt gek op die kleur; heeel classy

            blij dat je het er niet 1,2,3 popnageld ofzo, dit beestje verdient propere upgrades
            Foto's van't spoilerproces mag uiteraard altijdhe


            i shouldn't be daily driving this:
            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

            Comment


            • #81
              VADER stoelen ftw
              Lucas
              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
              Originally posted by LCG
              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

              Comment


              • #82
                Pic update







                M3 skirts gespoten en gemonteerd, hebben een licht kleurverschil maar daar kan ik mee leven. Auto heeft sinds vrijdag wat problemen, eerst was de accu leeg (thanks to het beruchte kofferbaklamp-probleem). Jumpstart en rijden maar, alleen toen kwam de man met de hamer. Motor liep warm en meneer heeft de hele avond langs de weg gebivakeerd.

                Gisteren ff gekeken, het blijkt allemaal wel mee te vallen. Olie in het blok is nog goed, geen sporen dat hij KVS zuipt. KVS bijgevuld, ontlucht en motor laten lopen waarna er heel snel een 'plasje' tevoorschijn kwam. Blijk het reservoir de boosdoener te zijn, zodra het systeem op drukt komt zeikt ie alles er uit.

                Vandeweek ff nieuwe scoren en monteren, dan nog kijken of ik de ventilator nog draaiend kan krijgen.

                Until next time!

                #SCHTAAAAAAAAAAAANZ

                Comment


                • #83
                  Mooi dat het simpel blijkt te zijn. Wordt weer de foodstrip in Zaandam to meet this year I guess....

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by Suburuuh View Post
                    Mooi dat het simpel blijkt te zijn. Wordt weer de foodstrip in Zaandam to meet this year I guess....
                    ga je daar weer heen?
                    Facebook Sander Zuurbier
                    Instagram sanderz28

                    Twingo RS

                    Comment


                    • #85
                      Ja... vond het wel lachen en gezellig de vorige keer.

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Suburuuh View Post
                        Ja... vond het wel lachen en gezellig de vorige keer.
                        jij bent niet goed hoor....

                        ps zeg eff tegen twan saxo/mk1 dat hij z'n pm moet lezen
                        Facebook Sander Zuurbier
                        Instagram sanderz28

                        Twingo RS

                        Comment


                        • #87
                          Dan pas? Haha ik wil sowieso naar DMPD dit jaar, en zullen verder vast nog wel meets zijn om bij te wonen
                          #SCHTAAAAAAAAAAAANZ

                          Comment


                          • #88
                            dik man zo'n coupe!
                            Facebook Sander Zuurbier
                            Instagram sanderz28

                            Twingo RS

                            Comment


                            • #89
                              Aangezien het vaak voor lijkt te komen bij mensen, is een E36 echt zo verslavend?
                              De calypso rode is mijn favoriet van de drie, sjieeek kleurtje!
                              Wat had je uiteindelijk met de Styling 32 voor bandenmaat en spacers? Heb namelijk net zo'n setje kunnen kopen voor een zeer fijn prijsje, maar moet nog zien of t naar me zin wordt...

                              Comment


                              • #90
                                Thnx man! Tsjah, voor iemand die eigenlijk een totáál andere auto wilde als eerste wagen is blijft dit gewoon een fijne wagen om te rijden. Never change a winning time, right?

                                Uuuh de Styling 32 waren 18x8 ET47 en 18x8.5 ET50 met 15mm spacers voor en 40mm spacers achter (ja vraag me niet waarom). Mijn tip, zoek om de varianten die van een E39 5serie komen in 17 of 18 inch. Scheelt je gekloot met spacers en zien er ook net wat dikker uit.
                                #SCHTAAAAAAAAAAAANZ

                                Comment

                                Working...
                                X