Announcement

Collapse
No announcement yet.

95` E Dirty Six

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Deze ken ik! Zie em vaak genoeg staan Looking good, beter dan toen je em net had, kan me die uitlaten wel herinneren haha!

    Comment


    • #17
      azev is je beste set tot nu toe!!

      alleen spijtig zo smal achteraan
      Floccinaucinihilipilification

      Comment


      • #18
        Inderdaad, goede set, alleen niet de goede waardes. Misschien oplossen door een flinke spacer te steken?
        Check us out @ Facebook: Flatworx

        Comment


        • #19
          Mooie mk2 ! Nog niet zien rijden hier in de buurt terwijl ik wel vaker door Sittard kom.

          Comment


          • #20
            Originally posted by SpeakFrench View Post
            Deze ken ik! Zie em vaak genoeg staan Looking good, beter dan toen je em net had, kan me die uitlaten wel herinneren haha!
            Haha, dankje blij dat die dinge deronderuit zijn, heb jou mercedes nog nooit gespot?

            Originally posted by P78 View Post
            azev is je beste set tot nu toe!!

            alleen spijtig zo smal achteraan
            Idd had liever een breedset gehad of een setje 17`ers maargoed, kwam ze tegen en kon ze niet laten liggen, komt binnekort achter wel camber en spacers

            Originally posted by iloow View Post
            Inderdaad, goede set, alleen niet de goede waardes. Misschien oplossen door een flinke spacer te steken?
            dankje

            Originally posted by Renegade View Post
            Mooie mk2 ! Nog niet zien rijden hier in de buurt terwijl ik wel vaker door Sittard kom.
            Dankje, ik heb jou geloof ik wel eens in geleen bij de mac gezien? ik ben normaal niet zo van de franse auto`s maar in de stijl als die van jou is vind ik het wel mooi, goed laag en mooie wielen
            Visit my photo page

            MWPhotography

            My sw thread
            Funfer Business

            Comment


            • #21
              Originally posted by VdubMKII View Post
              Haha, dankje blij dat die dinge deronderuit zijn, heb jou mercedes nog nooit gespot?
              Is alweer helemaal origineel nu, kwam ook wel vaker bij de Mac in Geleen. Meestal stond de wagen bij de parkeerplaats tegenover Atakan, was bezorger daar haha

              rij dr trouwens wel nog in zo af en toe, als ik je tegenkom zal ik eens met de lichten flitsen

              Comment


              • #22
                Visit my photo page

                MWPhotography

                My sw thread
                Funfer Business

                Comment


                • #23
                  Originally posted by VdubMKII View Post
                  Dankje, ik heb jou geloof ik wel eens in geleen bij de mac gezien? ik ben normaal niet zo van de franse auto`s maar in de stijl als die van jou is vind ik het wel mooi, goed laag en mooie wielen
                  Volgens mij heb ik je eergisteren rond een uur of 12 langs zien rijden bij de mac in geleen Ziet er dik uit !!

                  En ik ben gewoon in de stijl van mn eerste wagen gebleven, OEM+ laag en mooie wielen eronder, niks speciaals dus eigenlijk . De tupperware (die je steeds vaker op franse auto's ziet ) blijft mooi thuis in het keukenkastje waar het hoort.

                  Comment


                  • #24
                    Klopt, ik knipperde nog met groot licht, toen jij wegreed stond ik in de drive.
                    Visit my photo page

                    MWPhotography

                    My sw thread
                    Funfer Business

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Renegade View Post
                      Volgens mij heb ik je eergisteren rond een uur of 12 langs zien rijden bij de mac in geleen Ziet er dik uit !!

                      En ik ben gewoon in de stijl van mn eerste wagen gebleven, OEM+ laag en mooie wielen eronder, niks speciaals dus eigenlijk . De tupperware (die je steeds vaker op franse auto's ziet ) blijft mooi thuis in het keukenkastje waar het hoort.
                      idd, laat 't maar lekker eraf! Genoeg mensen bij de mac in geleen die wel zo'n troep erop hebben...

                      Comment


                      • #26
                        Weer eens een update, voor zijn de wielranden eruit geslepen en de g60 verbreders wat aangepast zodat die nog wat lager kon.
                        Zit een nieuwe koppeling in.

                        De oude koppeling


                        IMG-20130529-WA0005 by VdubMKII, on Flickr

                        Startmotor is vervangen want die was aan z`n eind
                        De oude was iets in verbrand


                        IMG-20130719-WA0001 by VdubMKII, on Flickr

                        Nog wat problemen met de carburateur gehad, vlotter was lek, eerst de hele rand waar die lekte dichtgesmolten als noodoplossing, heeft 1 dag gehouden, daarna maar een andere vlotter erin gezet en de carburateur gereinigd van binnen + alle slangen vernieuwd


                        IMG-20130720-WA0001 by VdubMKII, on Flickr


                        IMG-20130720-WA0005 by VdubMKII, on Flickr


                        IMG-20130720-WA0004 by VdubMKII, on Flickr


                        IMG-20130720-WA0010 by VdubMKII, on Flickr

                        Gister mistlampen met geel glas in de voorbumper gezet, kabelboompje gemaakt en aangesloten, zitten ook nog gele lampjes in van goldvision


                        DSC02355 by VdubMKII, on Flickr


                        DSC02356 by VdubMKII, on Flickr

                        Ben nu nog aan het wachten op zwarte koplampfolie die heb ik besteld, dan komt er weer een grill in zonder verstralers en worden de koplampen zwart, misschien maak ik van die grill het randje weer rood maar dat moet ik nog even zien.
                        Visit my photo page

                        MWPhotography

                        My sw thread
                        Funfer Business

                        Comment


                        • #27
                          Laats ook nog de tellerverlichting kapot gehad, heb er nu een 20cm lange ledstrip in gemaakt.

                          Zo is die het felste

                          DSC02372 by VdubMKII, on Flickr

                          En zo gedimd

                          DSC02374 by VdubMKII, on Flickr

                          En nog een paar fotos

                          DSC02360 by VdubMKII, on Flickr


                          DSC02386 by VdubMKII, on Flickr


                          DSC02379 by VdubMKII, on Flickr

                          Voor de oplettende kijker, op de laatste foto is te zien dat ik achter een wit raam heb terwijl de rest groen getint is, ben dus ook nog opzoek na een groen getint raam rechts achter.
                          Last edited by VdubMKII; 07-30-2013, 07:01 PM.
                          Visit my photo page

                          MWPhotography

                          My sw thread
                          Funfer Business

                          Comment


                          • #28
                            Vandaag even de voorste veerpoten vervangen, had een lekke demper, tripple-s was nog geen jaar oud maargoed wat wil je zonder hulpveren en zonder bumpstops, nu v-maxx poten voor deronder met alles gewoon ertussen, ligt ietsje hoger nu maar voor de winter vind ik het goed.
                            Ook de golf gewassen en in de wax gezet en sinds vorige week de winterwielen eronder, en heb de goudkleurige sticker van het raam afgehaald en een andere erop geplakt.











                            Morgen nog even de aanloop plekken in de wielkast behandelen en dan maandag op apk.
                            Visit my photo page

                            MWPhotography

                            My sw thread
                            Funfer Business

                            Comment


                            • #29
                              Butter Wet Wax. Die gaat op t sinterklaaslijstje van dit jaar
                              Lucas
                              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                              Originally posted by LCG
                              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                              Comment


                              • #30
                                Heb m laats voor het eerst gebruikt en moet zeggen dat het goed spul is.
                                Visit my photo page

                                MWPhotography

                                My sw thread
                                Funfer Business

                                Comment

                                Working...
                                X