Results 1 to 19 of 19

Thread: Freshly fitted Mazdaspeed3

  1. #1
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Maryland
    Posts
    99

    Default Freshly fitted Mazdaspeed3

    Just got my new wheels in today and threw them on, pretty happy with the fitment. Probably going to get 5mm spacers for all around.

    Wheel specs: Privat Akzents 18x8.5 et40







    Last edited by Mk3VR; 03-13-2013 at 01:36 PM.

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    South OC
    Posts
    1,235

    Default

    I'm glad you're thinking of a more aggressive offset cuz it needs it.
    Quote Originally Posted by mrfobbyaccent View Post
    i'm sorreh AWWPEHH
    | 95 e36 M3-sold POS | 98 e36 M3-track rat RIP ;( | 90 NA Eunos-lookatme car |

  3. #3
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Carlsbad, CA
    Posts
    169

    Default

    shizniz... I WANT A MAZDASPEED3!

  4. #4
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    509

    Default

    This looks lip-low.
    Quote Originally Posted by redciv1 View Post
    Style 5's and E36's are like Civic's and Rota's, just looks good.
    Quote Originally Posted by Francois Dillinger View Post
    Would you wear skechers with an armani suit?

  5. #5
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    West LA
    Posts
    85

    Default

    Want one. Not my first choice of wheels but you did alright.

  6. #6
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Phoenix, AZ
    Posts
    2,006

    Default

    That's pretty damn clean man. Me likey.

  7. #7
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Bay
    Posts
    1,531

    Default

    its a start.. sorta h8r for replica wheels. whatever floats ur boat!
    91 DiamondSchwartzMetallic S52 Slicktop, 91 Calypso M42, 89 Royalblau M20, 84 Euro E30, M535, Euro e24, ap1

    www.RenownUSA.com
    ig @rudestance / @renownusa

  8. #8
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Brolando, Florida.
    Posts
    1,097

    Default

    Fake wheels make the car look meh


  9. #9
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    LOS ANGELES
    Posts
    2,543

    Default

    Quote Originally Posted by animal View Post
    its a start.. sorta h8r for replica wheels. whatever floats ur boat!
    This. I'd prefer some proper wheels. Save up some cash and get some or Rock OEM wheels off of another car. Also these look great on bmw style 95s which are
    BMW wheels.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    722

    Default

    FUCK H8TERS OF FAKE WHEELS. some of us without show cars would never pay $4000 or more for a set especially on a daily driver. my car aint stanced, but ive had at least 7 sets of classy legit style wheels on my Altima from 18s to 20s, none ghetto, none cracked or bent on me, flaked or discolored or whatever. and all four wheels and tires USED ive craiglisted and never spent more than $750 on a set, personally. ive had real wheels too, but i cant stand it when people ** on fake wheels. oh well Privat is a legit brand, they just made a copy of those wheels. those look sick, and im happy for u dude that you can spend your leftover money on important shit, like other mods, ur girl, wife, house or whatever.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    9,662

    Default

    Quote Originally Posted by staytuned05 View Post
    FUCK H8TERS OF FAKE WHEELS. some of us without show cars would never pay $4000 or more for a set especially on a daily driver. my car aint stanced, but ive had at least 7 sets of classy legit style wheels on my Altima from 18s to 20s, none ghetto, none cracked or bent on me, flaked or discolored or whatever. and all four wheels and tires USED ive craiglisted and never spent more than $750 on a set, personally. ive had real wheels too, but i cant stand it when people ** on fake wheels. oh well Privat is a legit brand, they just made a copy of those wheels. those look sick, and im happy for u dude that you can spend your leftover money on important shit, like other mods, ur girl, wife, house or whatever.
    Legit style wheels on my Altima

    It's never OK to support the replica/fake market, you are very misinformed and should do some research before speaking so boldly.
    Last edited by Jesus Christ; 03-17-2012 at 08:08 PM.

    Email | Website | Facebook | Instagram @Broadway_Static

  12. #12
    Join Date
    May 2009
    Location
    NYC
    Posts
    4,934

    Default

    classy legit style wheels is the best name for reps Ive ever heard


    No ones forcing anyone not to buy reps. People are just stating their opinions and offering suggestions. Relax

    IG: @_olliee

  13. #13
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    722

    Default

    Quote Originally Posted by Jesus Christ View Post
    Legit style wheels on my Altima

    It's never OK to support the replica/fake market, you are very misinformed and should do some research before speaking so boldly.
    ive been on here for quite a while, lemme re-state my point. i never support knockoff companies for replicating a popular wheel, or anything of that matter. but when someone comes along who cant afford a real wheel (only reffering to expensive rare wheels like BBS RS, LMs, TE37s, some Works etc.) then they go for a style they like, real or not. like for instance, i LOVE the Work Emotion CRs, but Rota makes the Torque which looks identical. now i would never rock Rotas claming their real Works, but i like the design, and if it fits right and looks good, whats the harm? thats all im saying.

    and when i say legit style wheels, i wasnt reffering to fake wheels ive had. i had a set of replica Volks that everyone liked, they looked and fit great. i had a set of 20" wheels that i found out later were Tenzo reps, but i didnt care cause they looked great and were good auality, looked classy. with my Altima, i tried the tuner thing, classy thing, and whatever it aint the greatest car to stance out and i never had it perfectly flush or stanced but all im saying is i just dont like seeing people bash someone for having reps. thats all, i was relaxed when i wrote that earlier lol and im relaxed now. i barely post on here and felt i had to, no disrespect to anyone!

  14. #14
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    509

    Default

    Do you think it's cool for companies to make fake Loius Vouitton, Air Jordans, etc..? Rep wheels are just knock-offs of the real, better quality wheel. Don't get me wrong, I had Rotas back a few years ago, but after getting a few sets of Mugens, I will NEVER go back to any replica. They just make the car seem cheap to me.. But that's just my opinion.
    Quote Originally Posted by redciv1 View Post
    Style 5's and E36's are like Civic's and Rota's, just looks good.
    Quote Originally Posted by Francois Dillinger View Post
    Would you wear skechers with an armani suit?

  15. #15
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Maryland
    Posts
    99

    Default

    Thanks for the compliments and suggestions, rep wheels were just what was in the budget for now. Needless to say, I'm happy with the way it turned out overall

  16. #16
    Join Date
    May 2010
    Location
    maryland
    Posts
    49

    Default

    you should totally get like accuair bagyard stuff and some sick ccws or grids. i havent seen that on ANY car yet

    mkV eater ftw

  17. #17
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Maryland
    Posts
    99

    Default

    A few new pictures, added 5mm spacers to the rear. Probably going to put them up front and get 10s for the rears.








  18. #18
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Melbourne
    Posts
    80

    Default

    Yeah nice.
    I drive too fast to worry about cholesterol.



  19. #19
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Maryland
    Posts
    99

    Default

    .
    Last edited by Mk3VR; 03-13-2013 at 01:36 PM.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •