Announcement

Collapse
No announcement yet.

DUMPd 2012 - ENKA terrein Ede (NL)- 8 september

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Staat daar vol met VAG denk ik.

    (ik niet hoor)

    Comment


    • #32
      nou, snelle reactie gehad, kennelijk vinden ze iets anders dan jappenbakken & duitsers ook leuk!

      Comment


      • #33
        Uiteraard !

        Ondertussen is ook de pre-meeting bekend voor vrijdagavond @ Hotel Reehorst nabij de locatie.
        Ook een mogelijkheid om daar je auto te wassen en afgesloten terrein voor nachtparking (slagbomen). :-)

        Praktische informatie volgt asap !

        .. en naast de huidige support mogen we nog toevoegen; Ferdinand (voor de Volkswagen liefhebbers), SimplyClean en AutoFinesse uit de UK ;-)

        WheelWhores heeft speciale shirts in de maak voor DUMPd, Juststance.com support met lanyards en nog meer leuke dingen volgen snel !
        Facebook page: http://www.facebook.com/DUMPd2012

        Comment


        • #34
          @ chuckie: absoluut overtuigd dat het een passend resultaat wordt tussen de anderen ;-)

          Comment


          • #35
            Veel VAG denk ik ook, zo groot is de gestancte BMW scene in Nederland niet geloof ik..
            Check us out @ Facebook: Flatworx

            Comment


            • #36
              We wachten idd nog op een paar leuke E21 of 2002tjes :-)

              Comment


              • #37
                Originally posted by Razma View Post
                We wachten idd nog op een paar leuke E21 of 2002tjes :-)
                Ik moet nog registreren... hoop tegen die tijd velgen te hebben maar ik registreer binnenkort wel, dan maar niet indoor:P

                Comment


                • #38
                  Mail ze gewoon nu al dan, mijn auto staat ook nog niet op de juiste wielen, maar is ook al door de selectie heen!

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by chuckie View Post
                    Mail ze gewoon nu al dan, mijn auto staat ook nog niet op de juiste wielen, maar is ook al door de selectie heen!
                    Ik ga eens wat mooie foto's bij elkaar zoeken

                    Comment


                    • #40
                      Je kan het altijd proberen toch
                      hoelang duurde het bij jullie voordat jullie reactie kregen? Want ik heb me denk een maand opgegeven opgegeven en niks gehoord.. Terwijl mijn maat die zich dezelfde dag heeft opgegeven al na een week reactie kreeg. Betekend waarschijnlijk dat ik niet door de selectie ben, maar krijg je daarop geen reactie denk? Hoe zit dat bij jullie?
                      Check us out @ Facebook: Flatworx

                      Comment


                      • #41
                        Ik kreeg de volgende dag al reactie! maar stuur anders Razma hierboven eens een berichtje, ik geloof dat die in de organisatie zit!

                        Comment


                        • #42


                          Ze selecteren 1x in de 14 dagen volgens de site/FB-page?

                          Ik kreeg binnen 2 dagen antwoord, wss timing!

                          Comment


                          • #43
                            Waarschijnlijk ja! Gefeliciteerd met je keuring!
                            Check us out @ Facebook: Flatworx

                            Comment


                            • #44
                              Thnx, heb weer een ultimatum om nog wat dingen te fixen!

                              Comment


                              • #45
                                Lijkt me tof om je wagen dan in et eggie te zien ;D
                                If shit can happen, shit's bound to happen.

                                Comment

                                Working...
                                X