Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stance meetings/events NL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Mr.M View Post
    Wil je kant en klare rm's of wil je zelf klaar maken? als je voor het laatste gaat weet ik misschien nog wel iemand. heb me velgen ook bij deze meneer weg.

    Mijn bmw gaat ook de stalling in en ga de komende winter in een ouwe rx7 rijden
    Ik zit nu weer over andere wielen te denken... Oud japans spul, maar daar is haast niet aan te komen hier, en RM's zou ik helemaal volgens eigen specs kunnen bouwen.
    Ik wil ze dus zelf maken... kun je me een richtprijs voor standaard RM's of alleen de barrels/faces geven van jouw mannetje? Hier of via PM?

    Thanks!
    Last edited by DDM; 10-27-2011, 11:02 AM.

    Comment


    • #32
      Originally posted by Mr.M View Post

      Mijn bmw gaat ook de stalling in en ga de komende winter in een ouwe rx7 rijden
      Trouwens, heel vet een Rx7! een FC? of zelfs een SA22C?

      Ga je ook naar de Sharknose Meeting komend jaar trouwens?

      Comment


      • #33
        Ik heb de naam van dit deel van het forum laten veranderen in The Netherlands/Belgium, aangezien we hier met zoveel hollanders zitten. Geen probleem toch?

        Comment


        • #34
          strak plan

          Misschien had je The Lowlands moeten vragen
          Floccinaucinihilipilification

          Comment


          • #35
            I speak english

            Comment


            • #36
              normally we do to


              Originally posted by DDM View Post
              Trouwens, heel vet een Rx7! een FC? of zelfs een SA22C?

              Ga je ook naar de Sharknose Meeting komend jaar trouwens?
              Het is een SA22c FB, dikke 1.1 wankelmotor

              26 mei ben ik aanwezig

              Comment


              • #37
                Ik wilde net gaan vragen naar die verandering...

                Nu nog een off-topic-met-een-catchy-naam-topic en dan is het compleet!

                Heb mijn 2 toekomstige wagens gevonden...

                Nu mijn velgen en de 5 nog weg...
                Last edited by Riskant; 10-28-2011, 06:42 AM.

                Comment


                • #38
                  2 toekomstige wagens?

                  catchy titel => Zeverdraad
                  Floccinaucinihilipilification

                  Comment


                  • #39
                    Ja man...

                    Lekkere simpele familie (station) wagen en een leuk project voor papa...

                    Maar ja, moet echt eerst die funfer kwijt...

                    Comment


                    • #40
                      benieuwd
                      Floccinaucinihilipilification

                      Comment


                      • #41
                        is er wel een meeting in nederland belgie? voor stance want ben al een tijdje aant zoeken.
                        hopelijk volgend jaar na de winter een keer.

                        Comment


                        • #42
                          Tibby: daarom is er ook een topic aangemaakt...

                          Echt veel fitted/stance meetings zijn hier in de " Lowlands " niet...

                          Comment


                          • #43
                            haha klopt daar heb je gelijk in.
                            toch een keer een meeting maken ofzo hmm.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by P78 View Post
                              ja ok misschien ni echt stance, maar gewoon veel tucked and low
                              In Nederland kan je simpelweg niet zoo laag en zo tucked enz rijden, daar zijn veel te veel drempels voor. Zeker hier in NH.

                              Bovendien is alles vele malen duurder hier in Nederland, dat valt gewoon niet te vergelijken.


                              Mijn Alfa Romeo is ook niet volledig op zijn smoel gelegd en mijn wielen flushen ook niet 100%, ga ik dat wel doen dan valt er niet meer mee te rijden.
                              Bovendien gebruik ik de auto ook nog af en toe op circuit e.d.


                              Als je maar goed genoeg zoekt vind je heus wel gesmoelde auto's hier in Nederland die er ook nog degelijk uit zien. Ik zit bijv ook op https://www.facebook.com/NetherStance


                              Als je zo'n meeting wilt organiseren moet je accepteren wat er te accepteren valt en het gaat om de gezelligheid en respect voor andermans liefde voor zijn/haar merk en het werk wat diegene in de auto gestopt heeft.

                              (Helaas kan ik de komende maanden niet autorijden ivm een gebroken voet)
                              For more video/photo of cars from the Netherlands, go to MotorsportMedia.NL

                              Comment


                              • #45
                                Er is een verschil tussen niet kunnen, en niet willen.


                                Was mijn DD, lag nog geen centimeter van de straat, kon vrijwel overal komen. Laag rijden is een sport...

                                Comment

                                Working...
                                X