Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Heb net een set 7,5j opgehaald, de kleur weet ik nog niet. Zelf vind ik het wel mooi, rare smaak heb ik...

    Comment


    • Auto ook maar even van stal gehaald..

      Comment


      • damn

        das een lekker 2tje

        mororisatie?
        of is het een low n slow wagentje?
        Floccinaucinihilipilification

        Comment


        • Ik weet niet of jullie mijn vorige post nog kunnen herinneren, maar ik heb als het goed is verteld dat ik met m'n W124 een aanvaring heb gehad met een 79-jarige opoe in een matiz. Benz uiteraard kapot aan de rechterzijde.

          Uiteindelijk wel goed afgelopen; bevriende schadehersteller heeft een mooi schadeprijsje geformuleerd en de schade-expert van de verzekering ging ermee akkoord. Schadebedrag laten uitkeren en zelf ff aan de slag gegaan. Meteen bij een W124-guru in Blokker wat kleine extraatjes gehaald en die erop gezet.

          Wat er nu bij gekomen is;
          -Inzetstuk kofferbak (kentekenplaat-dinges)
          -Spiegelkappen meegespoten
          -Roest verwijderd
          -Self-made voorspoilert (gemaakt van het zwarte ABS-plastic gedeelte van de voorbumper: Laat ff weten wat je ervan vindt)

          Reparaties waren o.a. nieuw achterscherm, voorscherm, beide portieren en 2x nieuwe veerpoot en draagarmen voor.

          schade

          gestript

          op transploft

          zoals ie dr nu bij staat




          Wat er aan zit te komen:
          -spoorverbreders (geen spacers)
          -middendemper-delete en Brabus Diagonale einddemper
          -Leder interieur + stuurwiel

          Props!

          (PS: mocht die naam van het schadebedrijf niet toegestaan zijn, laat t me weten. Dan moet ik ff 'painten'....)
          Lucas
          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
          Originally posted by LCG
          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

          Comment


          • wat is het verschil tussen spoorverbreder en spacer?

            ben ff ni mee
            Floccinaucinihilipilification

            Comment


            • ja eigenlijk hetzelfde maar ik noem ze anders. Ik zie een 'spacer' als een flens waar je langerebouten voor nodig hebt. En zie een spoorverbreder zoals een steek-adapter is, behalve dat de steek dan hetzelfde blijft...

              volg je t nog? :p
              Lucas
              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
              Originally posted by LCG
              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

              Comment


              • ah ok

                je bedoelt een spacer die je vastzet op de naaf en dan het wiel op de spacer

                dus dubbel bouten en geen langere

                ben zelf ook een fan van dat type
                Floccinaucinihilipilification

                Comment


                • Netjes gedaan die lip.

                  Wanneer ga je lager?

                  Comment


                  • Hijs weer netjes geworden!

                    En inderdaad, wanneer gaatie lager? Ik zou m namelijk eerst lager leggen voordat je spacers gaat monteren.. Zou zonde zijn als je nu spacers koopt en als je m verlaagd ze niet meer passen.. Moet je weer nieuwe kopen.
                    Check us out @ Facebook: Flatworx

                    Comment


                    • JAJAJA ik weet dat ie lager moet, maar dan moet ik ook weer andere banden + dan kan ik wss niet meer de originele dempers gebruiken.
                      Zit nu eigenlijk te sparen voor een mooi leder sportline interieurtje. Zodra dat erin zit, ga ik kijken hoe ik het beste lager kan gaan...

                      Op deze huidige dempertjes is het namelijk een beetje slapjes. Veren zijn wel lekker stug, maar bij elke drempel hobbel je net ff 1 tot 1,5 schokje te veel na. Hoop dan een bmw e36 schroefset-conversie te kunnen doen.
                      Last edited by loekaaz; 04-22-2012, 04:59 PM.
                      Lucas
                      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                      Originally posted by LCG
                      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                      Comment


                      • Hallo allen,

                        Ik zal me ook hier nog even voorstellen, nu ik toch aan het bouwen ben geslagen.
                        Mijn naam is Ted, woon ergens in Flevoland en ik rij alleen maar Volvo.
                        Ik heb een build thread gemaakt:

                        KLIK HIER

                        Groeten

                        Comment


                        • Originally posted by loekaaz View Post
                          JAJAJA ik weet dat ie lager moet, maar dan moet ik ook weer andere banden + dan kan ik wss niet meer de originele dempers gebruiken.
                          Zit nu eigenlijk te sparen voor een mooi leder sportline interieurtje. Zodra dat erin zit, ga ik kijken hoe ik het beste lager kan gaan...

                          Op deze huidige dempertjes is het namelijk een beetje slapjes. Veren zijn wel lekker stug, maar bij elke drempel hobbel je net ff 1 tot 1,5 schokje te veel na. Hoop dan een bmw e36 schroefset-conversie te kunnen doen.
                          Ik zag 'm staan bij de HAN, zag er netjes uit!

                          Ik ben gespot op de laatste Bimmerportal-meeting, waar ik zondag heen was geweest:

                          Comment


                          • Cool kid!

                            Comment


                            • Originally posted by Tedd81 View Post
                              Hallo allen,

                              Ik zal me ook hier nog even voorstellen, nu ik toch aan het bouwen ben geslagen.
                              Mijn naam is Ted, woon ergens in Flevoland en ik rij alleen maar Volvo.
                              Ik heb een build thread gemaakt:

                              KLIK HIER

                              Groeten
                              Ik zie een hoop potentieel die velgen gaan zeker super staan.
                              Ik denk trouwens dat colour matched centers niet te donker zou worden zeker niet met gepolijste lip, maar wie ben ik, doe je ding.
                              En btw dank je voor weer een BMW minder op style 5's

                              Comment




                              • Comment

                                Working...
                                X