Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hee jonges ik heb dat rooie monster in de verkoop. Ik ga die range rover een beetje opknappen met de centen die ik daarmee krijg.

    Is wel wat anders dan gem auto op stanceworks haha

    Reverse stanceworks?

    Comment


    • zolang rolf updates blijft plaatsen, heb ik dr geen problemen mee...
      Lucas
      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
      Originally posted by LCG
      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

      Comment


      • Tijdje niet op het forum gepost. Maar nu eindelijk mijn nieuwe wagen verlaagd.

        Voor:


        Na:

        Comment


        • e63-wielen zijn niet mijn ding, maar e38's zijn altijd baas...
          Lucas
          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
          Originally posted by LCG
          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

          Comment


          • Budget optie om de standaard 16" te vervangen. Ik vind ze zelf niet onaardig, ze passen wel goed bij het zwart/zilver thema dat zich langzamerhand ontwikkeld. Maar altijd op zoek naar wat beters.

            Comment


            • Goed onderweg brainless...

              Een normaal kleurtje op de velg zou wonderen doen..
              Maar das mijn mening...

              Comment


              • das wel bruut
                Floccinaucinihilipilification

                Comment


                • Zo'n wagen schreeuwt gewoon "dikke glimmers mah niggah"
                  Ik zou als ik jou was Twan misbruiken en zijn Breytons afstelen!
                  Don&Vlad || SOHK
                  ---------------------------------------------------------
                  '90 Honda Civic Shuttle EE2

                  Comment


                  • Whahaha kopen mag ook hoor, dat is de vriendelijkste oplossing denk inderdaad ook wel dat dat echt geil zou staan.

                    Comment


                    • Die Breytons zijn nice maar mijn ideale velgen zijn deep dish en super concave 19" 9j voor en 10j achter. .

                      De vip modulars kon ik even niet in super concave vinden





                      Maar met mijn beperkte budget krijgen eerst andere projekten voorrang.

                      Comment


                      • dan denk ik dat die dp's het beste gaan zijn, wel niet zwart toch?
                        Floccinaucinihilipilification

                        Comment


                        • gepolijst alu, eventueel met gunmetal centers

                          Comment


                          • Brrrrruuuuut! Ik heb een schade W124 400E gevonden in Datteln, net over de grens bij Nijmegen... Staan alleen nog geen foto's bij, dus wacht met smart op een reactie van die bratwurst. Hoop zo dat t wat is... ik bedoel, zal t dan toch? finally een V8?

                            Lucas
                            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                            Originally posted by LCG
                            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                            Comment


                            • Loekaaz dan ben je 1 grote baas, leuk winter projectje

                              Comment


                              • Met die DP wielen mag je wel huge remmerij rondom hebben anders lijkt het alsnog niet.

                                Maar ik ben dan ook een man van de putdeksels en "dichte" wielen.
                                Don&Vlad || SOHK
                                ---------------------------------------------------------
                                '90 Honda Civic Shuttle EE2

                                Comment

                                Working...
                                X