Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • we kunnen beter zelf een handeltje opzette

    goeiekope wieltjes kopen, in orde brengen, en nog steeds goedkoper verkopen, dan goeie ouwe sjaaks neppers
    Floccinaucinihilipilification

    Comment


    • Ik ben niet eens boos man.

      Voor iets heel unieks wil ik hooguit naar 14" zakken maar 13" is echt veel te klein.
      Don&Vlad || SOHK
      ---------------------------------------------------------
      '90 Honda Civic Shuttle EE2

      Comment


      • dacht, ik deel ze ff want dit ziet er jdm uit
        Floccinaucinihilipilification

        Comment


        • Originally posted by Twannnd View Post
          Ja precies Loekaaz daar zit het probleem, maarja de helft van de tjoeners ziet/weet het verschil niet eens dusja als je zo simpel ben kan je inderdaad net zo goed replicas halen. en daar speelt hij dan weer handig op in.
          Ik vraag me soms af of echte spullen nog wel gewaardeerd worden. Mensen kopen álles replica in de Honda wereld (Wielen als Rota, Drag en Lenso, onderstelonderdelen als fake Skunk2 draagarmen, Beaks-braces etc, interieurdelen als fake Bride stoelen, fake Takata gordels, fake Nardi's, en fake shifknobs.)

          Laatst kwam er een bekende van mij aanrijden met nieuwe Bride replica stoelen, ik pakte ze met één hand vast en ik vouwde ze zowat dubbel, als ik kracht had gezet dan had ik hem letterlijk gesloopt... Moet je voorstellen wat er gebeurd bij een ongeval. Nog niet begonnen over het verschil in zitcomfort tussen een goede stoel en een replica.
          Gewoon goedkoop meedoen voor de looks denk ik dan

          Ik verbaas mij erover hoe weinig waarde mensen hechten aan kwaliteit, veiligheid en bovendien originaliteit. Vaak gaat het om een paar tientjes verschil die zich in duurzaamheid wel terugverdient. Heel even doorsparen voor je spullen is er helaas niet meer bij.
          Don&Vlad || SOHK
          ---------------------------------------------------------
          '90 Honda Civic Shuttle EE2

          Comment


          • ^^ das een gevolg van de wegwerpmaatschappij en instantbeloningscultus waarin we leven

            soms mis ik de jaren 80-90 wel, ik weet nog de eerste keer dat ik een matzwarte polo zag, lelijk als de nacht, maar origineel was hij wel

            op meetings vrij goedkoop spulletjes opppikken, wnat iedereen wil mekaar nog helpen
            Floccinaucinihilipilification

            Comment


            • Ja het is niet alleen met velgen maar met heel veel spullen, soms ook levensgevaarlijk. pas een keer een filmpje gezien van zo'n nardi replica. als je daar een beetje kracht op zette kon je die echt bijna dubbelvouwen.

              Comment


              • zo'n stuur tot daaraan toe

                moet je is naar chinese remblokken filmpjes kijken
                Floccinaucinihilipilification

                Comment


                • Originally posted by Twannnd View Post
                  Ja het is niet alleen met velgen maar met heel veel spullen, soms ook levensgevaarlijk. pas een keer een filmpje gezien van zo'n nardi replica. als je daar een beetje kracht op zette kon je die echt bijna dubbelvouwen.
                  Dat voel je idd direct, die stoel was precies zo, ik had hem vast bij de rugleuning en ik kon hem alle kanten op vouwen.
                  Stel je voor als je erin zit en eens kracht zet tegen t schutbord, ik breek hem 100% zeker af.

                  En vaak mag je nog niets zeggen ook dat het replica is, dan worden ze kwaad en voelen ze zich ongemakkelijk omdat ze diep van binnen wel weten dat het fucking gay is.
                  Don&Vlad || SOHK
                  ---------------------------------------------------------
                  '90 Honda Civic Shuttle EE2

                  Comment


                  • ah joh, bij MCM maken ze een rollcage van PVC.....
                    Lucas
                    Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                    Originally posted by LCG
                    High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                    Comment


                    • Het ging toch al mis met Autostyle.. heb, toen ik 18 was, een stuurtje gehad ervan.. Beeld onderstaand je in

                      Een corsa A 1.4i, weegt 780 kilo.
                      in je eentje duwen (deur open , 1 hand sturen en 1 op de a stijl)



                      het stuur vouwde scheef.

                      Comment


                      • pisbakken staal.. :S
                        Check us out @ Facebook: Flatworx

                        Comment


                        • Originally posted by mayhem View Post
                          Het ging toch al mis met Autostyle.. heb, toen ik 18 was, een stuurtje gehad ervan.. Beeld onderstaand je in

                          Een corsa A 1.4i, weegt 780 kilo.
                          in je eentje duwen (deur open , 1 hand sturen en 1 op de a stijl)



                          het stuur vouwde scheef.
                          nieuwigheid
                          Lucas
                          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                          Originally posted by LCG
                          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                          Comment


                          • Kutspul.

                            En ik snap al die neppe shit niet, het valt toch op?!

                            Waarom Neppe Bride van 250 per stuk, terwijl je voor dat geld ook QSP hebt met poly achterzijde.
                            QSP is misschien niet het wow merk en naam als Bride, maar als ik dan moet klappen, dan liever met fatsoenlijke QSP ipv neppe stoelen waar niks van bekend is.

                            Comment


                            • Dat snap ik ook niet. Denk dat je na een paar 100km in zo'n neppe Bride stoel ook last van je reet hebt.

                              Comment

                              Working...
                              X