Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by P78 View Post
    exact waarom ik niet meer op meetings kom

    vroeger was het eerder een groepje vrienden, waar toevallig mooie auto's stonden
    Ik ben juist blij dat ik niet meer verplicht vrienden moet worden met jongens die toevallig een zelfde hobby hebben.

    Want wat zitten er een knaken tussen
    Don&Vlad || SOHK
    ---------------------------------------------------------
    '90 Honda Civic Shuttle EE2

    Comment


    • nee ik leg het slecht uit, of je verstaat me verkeerd

      vroeger kwam je op een meeting, kon je vragen stellen (dit is natuurlijk wel het pre internet tijdperk) en zo
      was er echt een passie, nu wordt je soms al scheefbekeken als je iets van dichtbij wil bekijken


      tegenwoordig tel je alleen maar mee, als je de nwste auto hebt op de duurste velgen (met geld van papa en mama)


      laat maar voor mij dan hoor, zal op interweb wel plaatjes kijken en met mijn vrienden de buurt onveilig maken
      Floccinaucinihilipilification

      Comment


      • Benny de zwart/rode is de geschakelde plus van de startmotor, dus komt 12v op bij contact

        Comment


        • Go Pro camera aangeschaft, vind de foto's ook nog best gaaf:

          Comment


          • Dr zitten idd best wel mongooltjes tussen..

            Wat p zegt snap ik totaal: als je nu tegenwoordig aan iemand vraagt hoe hij iets gedaan heeft krijg je als antwoord: zoek t zelf maar uit, anders doe je het straks hetzelfde als ik. Ergens ook wel terecht, aangezien een paar jaar geleden niet langer dan 3 maanden in je auto kon rijden zonder dat je er een exacte replica van tegenkwam. Maar daardoor is iedereen wel huiverig geworden. Wel zonde, want ik denk dat er nu toch echt weinig mensen zijn die een auto nabouwen. Maar die arogantie zorgt er wel voor dat t een beetje verpest word.
            Check us out @ Facebook: Flatworx

            Comment


            • nu nog rolling images he twann

              of doe is gek, en koop nu een personal drone, en zet daar je go pro op


              en wat is er mis met hetzelfde doen, en dan heb ik het natuurlijk niet over velgen en zo

              maar hoe je bepaalde problemen hebt opgelost of zoiets
              Floccinaucinihilipilification

              Comment


              • Ik zal hem vanavond eens op mn auto plakken, ff proberen

                Comment


                • zag het niet zo lang geleden, was echt geweldig, kerel had zo'n drone en die filmde hem op de mountainbike tijdens een afdaling
                  Floccinaucinihilipilification

                  Comment


                  • @ P, die is raak!

                    @ Vladi, daarom kies ik ook mijn events uit, om juist niet tussen één van die tig dezelfde Subaru's te staan
                    Ik ben daar ook niet zo van dus.....

                    Comment


                    • Oh als we het over kneuzen-(merken-)clubs hebben, wat dacht je van de w124 club? 99% van het forum zijn van die zuinige geitenbreiers of letterlijke geitenrijders . Ik ben ook absoluut niet van plan naar één zo'n meeting te gaan..
                      Lucas
                      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                      Originally posted by LCG
                      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                      Comment


                      • Ik ga meestal naar meets voor de gezelligheid. Beetje auto's kijken en daarna zoveel mogelijk freten in een niet nader te noemen fastfoodrestaurant :')

                        Comment


                        • Die van; "ga zelf het wiel uitvinden", zijn er ook in Amerika meer van

                          Voor mijn Sub waren het aantal velgen in 10J erg klein, en lijk je snel een ander te kopiëren!
                          Er zijn van die 'OG's die het jou lekker uit laten zoeken, met een fok joe er gratis bij.
                          Ik kan mij er wel iets bij voorstellen, maar het is wel een hoog arrogantie gehalte.

                          Ik maak er geen geheim van hoe ik iets gedaan heb, mocht er iemand naar vragen in ieder geval

                          Comment


                          • Vandaag de remote van de radio en de airride aangesloten op het contact en de corradostoelen terug gestoken, moet enkel het onderste dashboard stuk aan de zekeringkast hebben van een mk2 na 88




                            En dan als de batterijbak binnen is, ga ik aan de kabelboom beginnen, het einde nadert
                            KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                            Comment


                            • Mooi man!

                              Comment


                              • Originally posted by RallyePug View Post
                                Ik ga meestal naar meets voor de gezelligheid. Beetje auto's kijken en daarna zoveel mogelijk freten in een niet nader te noemen fastfoodrestaurant :')
                                Deze man begrijpt het!

                                Comment

                                Working...
                                X