Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In 1 kleur zou veel sjieker staan imho...

    Ennuh... Opeen stoepje gaan staan is cheaten hey...

    Comment


    • Originally posted by P78 View Post
      zet je motorkap terug in carroseriekleur
      benieuwd na de A's eronder

      @ Riskant: wit hart, gepolierde rand?
      Dat was vorig jaar mijn eerste keuze, helaas reden er toen al 2 vrienden met witte centers op hun hartge's en futura's...

      Twijfel ook of het staat met mijn beige interieur ...

      Comment


      • Originally posted by Riskant View Post
        In 1 kleur zou veel sjieker staan imho...

        Ennuh... Opeen stoepje gaan staan is cheaten hey...
        Haha ja idd! Maargoed ik vond het wel een mooi plaatje zo.

        Een sjieke look is niet wat ik wil met deze auto, wil gewoon dat hij er anders uitziet dan anders.
        Dat mensen zeggen, "kijk dat eens", of het nou goed of slecht bedoeld is maakt me niet uit haha. Ik hou ervan zoals hij er nu uitziet.

        Comment


        • zou er toch voor gaan riskant

          iets dat niet veel gezien is, zwarte carrroserie met witte velgen (of toch niet bij ons)
          Floccinaucinihilipilification

          Comment


          • Ik vind de zwarte motorkap enzo niet zo'n probleem, maar de voorkant is nu wel heel druk en agressief in vergelijking met de rest. Ik zal zo even dat photoshopje doen voor je, misschien doe ik nog wel wat meer

            Comment


            • Ja idd best wel druk, denk dat ik de tape van de lampen weg ga halen en dat vlaggetje ook, hoop dat dat iets scheelt. Wel denk ik dat met mn witte wielen het een beter geheel word.

              Comment


              • Originally posted by Riskant View Post
                It sucks to roll hard...

                Kom is een daagje toeren in Dordt....
                Klote drempels hier... Allemaal van die ronde bulten midden op de weg...
                Hehe, Hier in Belgie zijn we op dat vlak wel wat gewoon. Maar wat ik in Amsterdam bij jullie tegenkwam wil ik niet meer meemaken.

                Dat zijn geen bulten, maar echt heuvels. Smal genoeg voor 1 auto, bijna niet schuin te nemen.

                Lig nu niet zooo laag maar toen ik daar laatst was met de volvo moest ik er zo 4 nemen. alle 4 van voor tot achter horen schuren onder z'n bumpers en zijlijsten. Geen bodemplaat

                Gelukkig "no harm done" alleen die heuvels een zilver kleurtje gegeven.

                Comment


                • Heb nog wel een vraag, mijn borbet a's lopen aan op de remklauwen aan de voorkant...
                  Met 5mm spacers (zonder centreerring..) lukte het wel maar kreeg ik wel enig onbalans, en dat is erg irritant natuurlijk. Ik vraag me af of met deze spacers (met centreerring) er minder/geen onbalans is?



                  Of moet ik gewoon mn remklauw vijlen zodat het zonder spacer kan? haha

                  Comment




                  • Zo.

                    Over die spacers: ik zou wel met centreerring nemen ja, Dat zou in principe alle onbalans moeten wegnemen.

                    Zelf ben ik overigens helemaal geen fan van Borbet Type A's (geen enkele Borbet) Ik vind ze verre van mooi en zie niet in wat mensen er zo mooi aan vinden. Maargoed, ieder z'n smaak

                    Comment


                    • Haha super bedankt.

                      Ja weetje ik vind borbet A eigenlijk ook verschrikkelijk, maar alleen in wit vind ik ze juist wel mooi... Raar

                      En mijne hebben een naafkap met bmw logo, dat vind ikzelf ook stukken beter dan zon saai plat kapje.

                      Edit: zonder kapje is nog mooier.
                      Last edited by GinoGJ; 01-09-2012, 01:30 PM.

                      Comment


                      • wel doorgaans een bmw met borbet maar een e30 komt er prima mee weg met borbet's
                        Zelfde geldt ook voor bbs trouwens

                        Comment


                        • Nou vooruit, op verzoek van DDM

                          Op de Buddyclub P1 6,5J ET35 / Yoko Parada spec II 195/50/15








                          Toen die nog op de enkei's stond




                          Ohja, mistlampen zijn er inmiddels uit maar daar heb ik nog geen foto's van

                          Comment


                          • Dik! Niet "flush", maar absoluut laag! Echt een mooie en lekkere auto, heb er vaak genoeg in mogen zitten!

                            Comment


                            • Strakke wagen.... Mooie kleur..
                              Enkei's ogen wel erg klein.. Of lijkt dat maar?

                              Comment


                              • Originally posted by Riskant View Post
                                Strakke wagen.... Mooie kleur..
                                Enkei's ogen wel erg klein.. Of lijkt dat maar?
                                Waren ook 15's, maar maar 5.5J breed en ET45 geloof ik...
                                Oh wacht, het is niet mijn auto hé haha!

                                Comment

                                Working...
                                X