Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gespot in nl of be

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gespot in nl of be

    Hebben jullie een krijger gespot met een S|W sticker, of komt een auto je beroerd bekent voor??? Maak dan een foto en post hem hier!

    Of als je geen foto kon maken omdat je 220 over de a1 aan het jagen was is het niet erg hoor

    Meld het wel even! Altijd leuk.


    Xxx thomas!

  • #2
    Vanavond dus.

    Van horen zeggen een volkswagen in groningen met een stickert. Ik was er niet bij. Maar ik voelde mij wel genoodzaakt om het te melden

    Comment


    • #3
      en waar is die foto dan?
      Floccinaucinihilipilification

      Comment


      • #4
        ja sorry die dude die hem had gezien had daar niet de moeite voor genomen :P

        Comment


        • #5
          Je ziet zo vaak auto's met de sticker die niet hierop zitten :'(

          Comment


          • #6
            "Hoi, mooie auto! Ik zie dat je op Stanceworks zit..

            Vertel, hoe Stance is jouw auto precies?"

            "jaaa, nee, ik ben wel eens op Stanceworks site geweest, maar keb alleen de sticker besteld omdat ik die mooi vond"

            Check us out @ Facebook: Flatworx

            Comment


            • #7
              Noobs

              Comment


              • #8
                Das pretty fail ja!


                Zorg dan dat je wagen iig een beetje "fitted/stanced" is...

                Tijd geleden stond er een Astra bij een klant..
                Le Mans zonder boutjes, 4x4 status, s|w stickers en Illest stickers op de koplampen...
                Last edited by Riskant; 05-26-2013, 12:15 AM.

                Comment


                • #9
                  Wen er maar aan.

                  Dumpd vorig jaar.... ik denk dat er honderden SW stickers verkocht zijn

                  Comment


                  • #10
                    Ik zie ze ook wel eens rijden, maar heb er zelf geen sticker op zitten. Simpelweg omdat ie niet extreem laag is of extreme maten heb...
                    T blijft toch mn daily.
                    Vw passat variant '06 - daily
                    Mini cooper s '03 - daily
                    Vw golf mk1 gti '79 - toy

                    Comment


                    • #11
                      Ik heb de sticker ook niet, grappig mijn daily is een stuk lager dan mn "stanced" jetta :p

                      Comment


                      • #12
                        mijn del sol was stanced ,) met sticker ,),)

                        Comment


                        • #13
                          Ik zag gister rond half 6 op de A50 in tegenovergestelde richting nog een verdomd lage 5 deurs Audi A3 op Porsche (964 splits?) velgen. Wie o wie :P

                          Comment


                          • #14
                            Eckte strijders hoeven niet te pronken met op welke paginas ze link doen.

                            Ik ben al erg lang lurker en sinds een tijdje ook forumlid, maar ik zou nooit zo'n sticker plakken.
                            Komt ook voornamelijk omdat de term "Stance" zo verschrikkelijk overgewaardeerd is.
                            Vroegah toen konden we nog gewoon in het Nederlands praten over laag en dikke wielen, tegenwoordig is het allemaal hip engels gedoe als stance, fitment, poke, flush etc etc.

                            De stijl is helemaal mijn ding, het taalgebruik van sommigen krijg ik uitslag van.
                            Don&Vlad || SOHK
                            ---------------------------------------------------------
                            '90 Honda Civic Shuttle EE2

                            Comment


                            • #15
                              A7 richting grun rond 2 uur paarse golf 3 LAAG gepolijste lip en fel rood hart. Ik moest er net af dus no pics.

                              Comment

                              Working...
                              X