PDA

View Full Version : Stanceworks Sticker styles



Exami
06-09-2009, 06:38 AM
Different stickers? if founders approve these? i would like to have stanceworks sticker on rearwindow..

i got my self couple ideas as those stanceworks signatures.. but ill upload those in couple hours.. when i get home from work..

Buy you guys make your own stickers by photoshop or something and let us see those!

Couple of what i did..

ok first 3 just text stickers.. might works as signature also.. :E
http://img244.imageshack.us/img244/6012/stancewecan.jpg
http://img244.imageshack.us/img244/5872/stancejustperfect.jpg
http://img244.imageshack.us/img244/1888/stancefendercap.jpg

I hope u get these (not sure :P)
http://img244.imageshack.us/img244/1915/stancewarning.jpg
http://img244.imageshack.us/img244/418/eatsleepstance.jpg

səˈprēm
06-09-2009, 11:23 PM
'WORK DONE' or 'STANCED' in a stamp-look? :devillook

schroedin
06-10-2009, 12:17 AM
Or some Hellaflush style "StanceWorks Approved" type things, just a thought. Definitely put me down for a sticker or two though.

SeanDub
06-10-2009, 12:25 AM
'WORK DONE' or 'STANCED' in a stamp-look? :devillook

lol

frink84
06-10-2009, 10:32 AM
http://home.sandiego.edu/~pkostka/imagefolder/sw_sticker_v1.jpg

also have one with stancéwörks for ultra-lols

aaand:
http://home.sandiego.edu/~pkostka/imagefolder/sw_sticker_v3.jpg

notloEnuf
06-10-2009, 11:02 AM
i like the first one

B Rod
06-10-2009, 11:12 AM
Actually, what is fendercap?? :shifty

Haha, I had to do it. It's actually fendergap with a "g" and there is no "t" at the end of enough. Just fyi, but I like the concepts.

frink84
06-10-2009, 11:38 AM
another idear

http://home.sandiego.edu/~pkostka/imagefolder/sw_nopark.jpg

M.Burroughs
06-10-2009, 11:50 AM
:rofl Love the 215.40(17x9.5)

Dr.AK
06-10-2009, 12:19 PM
LOL I want that!

frink84
06-10-2009, 12:29 PM
:rofl Love the 215.40(17x9.5)

i stuck some random numbers in at first for realism, then genius struck! tire sizing ftw!

B Rod
06-10-2009, 12:40 PM
Thats awesome! Nice work.

Exami
06-10-2009, 02:04 PM
http://home.sandiego.edu/~pkostka/imagefolder/sw_sticker_v1.jpg


i like this one but different fonts... so it can be readed

Exami
06-10-2009, 02:09 PM
Actually, what is fendercap?? :shifty

Haha, I had to do it. It's actually fendergap with a "g" and there is no "t" at the end of enough. Just fyi, but I like the concepts.

i definetly need some practice on my english :D as its my 2nd language...

Dr.AK
06-10-2009, 02:15 PM
http://www.abload.de/img/stancesigxcuc.png

I'd love to see this in an etched glass design made up.

Exami
06-14-2009, 11:15 PM
cmon guys.. where is our stickers? :shifty

eurobeem
06-15-2009, 12:08 AM
i just want a very basic sticker...

www.stanceworks.com for my side skirts.

Pswirley
06-15-2009, 12:46 AM
Who said etched glass, fucking brilliant, will post pics when done.

southpaw
06-15-2009, 01:55 AM
I'm lovin what i'm seein.

so steezy
06-15-2009, 09:53 AM
http://home.sandiego.edu/~pkostka/imagefolder/sw_sticker_v1.jpg
]


I like this one. not really feelin the font on stanceworks though. its kinda hard to read

SeanDub
06-15-2009, 10:58 AM
We're workin on stickers, you guys will know when we have decided on a design.

Dr.AK
06-15-2009, 01:08 PM
I def. want an etched glass one.

*chants*
Etched glass! Etched glass! Etched glass! Etched glass!

:shifty

frink84
06-15-2009, 01:50 PM
im down for whatever you guys produce!

Volkswagen
06-16-2009, 08:03 PM
Hell yeah, I'd be all over some StanceWorks stickies.

notloEnuf
06-16-2009, 09:06 PM
even though my stance is fucked right now, can i still rock one...:D

schroedin
06-16-2009, 10:24 PM
even though my stance is fucked right now, can i still rock one...:D
Me too. It'll be like a preview :rofl

danewilson77
06-17-2009, 08:29 PM
Are the stickers coming? Did you guys finally get them made up? Just asking as I would like to purchase...if so. Thanks

Exami
06-18-2009, 06:49 AM
c'mon guys i got only 1 week to make those!! then its Bimmerparty.. try to make them before that :)

Rick
06-20-2009, 07:18 PM
Different stickers? if founders approve these? i would like to have stanceworks sticker on rearwindow..

i got my self couple ideas as those stanceworks signatures.. but ill upload those in couple hours.. when i get home from work..

Buy you guys make your own stickers by photoshop or something and let us see those!




Why the hell do you want stance stickers, when your car doesnīt even have a stance, itīs just lowered.
Your wheels have wrong offset, they arenīt even wide and tyre profile is too high.
Get propers wheelsīnīstreched tires.
Oh and by the way, lower the car.

B Rod
06-20-2009, 07:27 PM
Why the hell do you want stance stickers, when your car doesnīt even have a stance, itīs just lowered.
Your wheels have wrong offset, they arenīt even wide and tyre profile is too high.
Get propers wheelsīnīstreched tires.
Oh and by the way, lower the car.

Play nice.

RedE46Bimmer
06-20-2009, 07:29 PM
^^ agreed. pretty harsh for his first post LOL

SeanDub
06-21-2009, 01:47 AM
Why the hell do you want stance stickers, when your car doesnīt even have a stance, itīs just lowered.
Your wheels have wrong offset, they arenīt even wide and tyre profile is too high.
Get propers wheelsīnīstreched tires.
Oh and by the way, lower the car.

Who the fuck are you?

Advertising is advertising, kick the fuck back. He happens to be a good, contributing member of our forums and I will gladly get him StanceWorks stickers.

RedE46Bimmer
06-21-2009, 01:52 AM
yeah he spelled tires two different ways LMAO

Exami
06-21-2009, 04:06 AM
Why the hell do you want stance stickers, when your car doesnīt even have a stance, itīs just lowered.
Your wheels have wrong offset, they arenīt even wide and tyre profile is too high.
Get propers wheelsīnīstreched tires.
Oh and by the way, lower the car.

:rofl let us see you car also

Send me a 2000€ and ill get wider rims & streched tyres


i think this guy is some E39 ***** :p

RedE46Bimmer
06-21-2009, 12:21 PM
^^LMAO I love 5ers :thumbsup:

Chris@MemoryFab
06-23-2009, 01:44 PM
I would love to get one:)

eurobeem
06-23-2009, 01:52 PM
any word yet on the stickers?

vdubkid
06-23-2009, 01:53 PM
I'm down with stickers. They add hp

RedE46Bimmer
06-24-2009, 09:20 PM
yep 5hp in fact ^^

And i would love to rep StancWorks (once i'm stanced of course)

schroedin
06-25-2009, 12:57 AM
Why the hell do you want stance stickers, when your car doesnīt even have a stance, itīs just lowered.
Your wheels have wrong offset, they arenīt even wide and tyre profile is too high.
Get propers wheelsīnīstreched tires.
Oh and by the way, lower the car.
Who is this guy :rofl

http://i128.photobucket.com/albums/p180/metallica2k1/internet_serious_business.jpg

vdubkid
06-25-2009, 11:48 AM
yep 5hp in fact ^^

And i would love to rep StancWorks (once i'm stanced of course)

Screw it, I'd rep a stanceworks sticker on a stock car. I won't consider having a SW sig until I'm a real member.

polo12345
06-26-2009, 02:35 AM
hmm i'd rep one...:)

sb253
06-26-2009, 05:21 AM
please no "approved" stamp ones

leave that to hellaflush

Keep it clean, like SP

Stan Marsh
06-26-2009, 08:49 AM
I'll rock one as long as you guys are willing to give me one. I drive a stockish GTI but I have had cars with stance before, I just dont have money to go out and buy bags and wheels and what not (soon enough though). Plus I will glady advertise for one of the best forums I have found in a while.

red
06-26-2009, 06:34 PM
I'd love a SW sticker, although my coils are not yet installed...

Stanc3
06-29-2009, 06:23 AM
cmon guys.. where is our stickers? :shifty


im down for whatever you guys produce!


Hell yeah, I'd be all over some StanceWorks stickies.


Are the stickers coming? Did you guys finally get them made up? Just asking as I would like to purchase...if so. Thanks


Play nice.


^^ agreed. pretty harsh for his first post LOL


Who the fuck are you?

Advertising is advertising, kick the fuck back. He happens to be a good, contributing member of our forums and I will gladly get him StanceWorks stickers.


Who is this guy :rofl


I would love to get one:)


I'm down with stickers. They add hp


hmm i'd rep one...:)

+1

schroedin
06-29-2009, 11:54 AM
^Super multi quote :rofl

RedE46Bimmer
06-29-2009, 05:03 PM
:rofl thats what i was about to put^^

vdubkid
07-05-2009, 08:09 PM
I know you guys said that you're handling it, but I'd love to see this font as a sticker

http://www.stanceworks.com/forums/images/corp/gradients/banner.png

southpaw
07-05-2009, 09:16 PM
^ like it. nice and clean.


But i love the ones that Girard made.

http://i188.photobucket.com/albums/z279/pswirley/061.jpg

schroedin
07-05-2009, 10:26 PM
+1 looks good to me.

Flavourless
07-05-2009, 10:36 PM
Do you guys want just a single layer? dual layer? screen printed stickers?

I know a few people that do stickers just need to know what you guys wanna do. I agree with it being clean and simple.

Mike any idea on what you want for the forum?

BADwayz
07-05-2009, 11:21 PM
Stickers? I want some some fuckin stickers too

///Montizzle
07-06-2009, 01:27 PM
Ill def rep one

frink84
07-06-2009, 01:37 PM
Do you guys want just a single layer? dual layer? screen printed stickers?

I know a few people that do stickers just need to know what you guys wanna do. I agree with it being clean and simple.

Mike any idea on what you want for the forum?

i think simple white lettering "StanceWorks" in the font its always in, would be perfecto. maybe 6" long or so?

ginger_snaps
07-08-2009, 11:23 PM
i for sure would love a sticker

schroedin
07-08-2009, 11:52 PM
maybe 6" long or so?


:eyebrows

JSanders
07-09-2009, 12:44 AM
Hey I want some motha fuckin stickers! :D

Presns3
07-09-2009, 01:16 AM
I want stickers!!!

I support the "Approved" stamp

I also vote that to get a sticker, the person should post their pics in the "stanced" forum, and the forum members will vote to approve them for a sticker or not!!

That'll make it an honor to rep the sticker :)

OR

have 2 stickers... one set that is just the "stanceworks" forum for anybody
and a 2nd set you can get once you get approved by the forum

Exami
07-09-2009, 06:14 AM
have 2 stickers... one set that is just the "stanceworks" forum for anybody
and a 2nd set you can get once you get approved by the forum

i vote for this one! and i want sticker!!

frink84
07-09-2009, 10:39 AM
have 2 stickers... one set that is just the "stanceworks" forum for anybody
and a 2nd set you can get once you get approved by the forum

+1 for this plan

Stephen
07-09-2009, 10:51 AM
How bout StanceWorks OG stickers

schroedin
07-09-2009, 11:25 AM
How bout StanceWorks OG stickers

What qualifies someone as OG status :shifty

Stephen
07-09-2009, 11:51 AM
Early join date? lol

SeanDub
07-09-2009, 12:48 PM
We're not old enough to have OG's yet. If you had to call people OG it would be the people that fought the battle on other forums, before SW came to be.

ginger_snaps
07-09-2009, 12:50 PM
i agree with the approval stickers, and the reg stickers. Id loved to have an approved stanced sticker, in like hot pink lol

cocomA4zzy
07-14-2009, 01:32 AM
how bout stickers that say "StanceWorks" and others that just say "Stanced"? if you have one or the other, get the appropriate sticker haha.

Mscire2
07-14-2009, 11:31 AM
I'd love to be rocking a stanceworks sticker

Royal_T
07-14-2009, 03:23 PM
I love me some stickers... I def will rep one. I also agree something simple

hootie
07-15-2009, 11:05 AM
i <3 stickers.

Dr.AK
07-15-2009, 06:51 PM
We need stickers.

How's this coming along?

southpaw
07-15-2009, 11:25 PM
Aight here are some shops that my friend did. (Rhynolite)

http://i35.photobucket.com/albums/d197/Aeig/Stanceworks/STANCEWORKSboring.jpg

southpaw
07-15-2009, 11:25 PM
A couple washes and all the dots will fall off. :(

http://i35.photobucket.com/albums/d197/Aeig/Stanceworks/STANCEWORKScapture.jpg

southpaw
07-15-2009, 11:26 PM
What about something like


I <3 StanceWorks?

Kinda like my avatar?

southpaw
07-15-2009, 11:26 PM
And Girard, Casey, and I are rockin the prototypes.

http://i513.photobucket.com/albums/t331/SouthpawE46/4-1.jpg

Royal_T
07-16-2009, 12:52 AM
Love the second one

M.Burroughs
07-16-2009, 12:56 AM
No worries guys, we've got several sticker plans, one set that is just the SW logo, one you have to be approved for, etc.

Presns3
07-16-2009, 12:21 PM
No worries guys, we've got several sticker plans, one set that is just the SW logo, one you have to be approved for, etc.
win

E36Bimmer93
07-16-2009, 04:19 PM
No worries guys, we've got several sticker plans, one set that is just the SW logo, one you have to be approved for, etc.

:alright

Reichy
07-16-2009, 11:11 PM
There are some cool idea's. i would love to rep one.

SeanDub
07-16-2009, 11:24 PM
Its been in the works for quite some time, just trying to make it all happen. Hang tight, its a new site, remember? :)

Royal_T
07-17-2009, 12:41 AM
Can't wait

Stephen
07-17-2009, 12:46 AM
Im stoked for this. Ive been toying with the idea of getting a sticker cutter. I'm assuming you guys already have a place lined up?

Reichy
07-18-2009, 03:26 AM
Its been in the works for quite some time, just trying to make it all happen. Hang tight, its a new site, remember? :)

true true. will be much anticipated tho.

Flavourless
07-18-2009, 03:45 AM
Patience :)

Stolzy
07-18-2009, 12:00 PM
patience is not in my vocabulary

Byron
07-27-2009, 11:26 PM
No worries guys, we've got several sticker plans, one set that is just the SW logo, one you have to be approved for, etc.

You should make them upgradeable for those of us with plans but no money.


And I really like the etched glass idea, it just looks cleaner than white or some other color.

rubadub
07-28-2009, 07:54 AM
I like the approval idea for some stickers...I just hope I get approval. haha

rubadub
07-29-2009, 05:41 AM
Got bored and made one.

http://i319.photobucket.com/albums/mm465/Yami_Dark/SW_sticker_1.png

SofaKingCG2
07-29-2009, 02:36 PM
I'd love to have a stanceworks sticker once i get my wheels. :)

Rtistik
07-29-2009, 05:29 PM
Can i haz itty-bitty StanceWorks decal so I can put it on my Kodiak lips?

ginger_snaps
08-01-2009, 03:41 PM
still looking froward to this

Stanc3
08-01-2009, 08:37 PM
I've been on e46fanatics for 8 years and for some reason never wanted to sport their stickers. Ive been on Stanceworks for a few months and am anticipating the launch of these bad boys so I can rock them.


I guess StanceWorks is just worth representin!!

BlackLabel
08-01-2009, 09:04 PM
have 2 stickers... one set that is just the "stanceworks" forum for anybody
and a 2nd set you can get once you get approved by the forum

:)

schroedin
08-01-2009, 11:41 PM
Got bored and made one.

http://i319.photobucket.com/albums/mm465/Yami_Dark/SW_sticker_1.png

Very sick. Would be better as a sticker if it was just the words and no background, also I think the W in StanceWorks should be capitalized. If it were like I mentioned I buy totally order a few right now. Nice work :D

southpaw
08-02-2009, 01:20 AM
I've been on e46fanatics for 8 years and for some reason never wanted to sport their stickers. Ive been on Stanceworks for a few months and am anticipating the launch of these bad boys so I can rock them.


I guess StanceWorks is just worth representin!!

I've gone through so many stickers, but the E46fanatics.com ones are so perfect, so clean, they have stayed on my car the longest.

Howver, some stanceworks stickers have the right to replace them. :eyebrows

rubadub
08-02-2009, 01:35 AM
Very sick. Would be better as a sticker if it was just the words and no background, also I think the W in StanceWorks should be capitalized. If it were like I mentioned I buy totally order a few right now. Nice work :D
Yeah, forgot to take out the background. Fixed that, hued a new color and tried the capital edit.

Version 1:
http://i319.photobucket.com/albums/mm465/Yami_Dark/SW_sticker_2.png

Version 2:
http://i319.photobucket.com/albums/mm465/Yami_Dark/SW_sticker_3.png

rubadub
08-02-2009, 07:37 AM
Eh, version 1 bothered me so another.

Version 3:
http://i319.photobucket.com/albums/mm465/Yami_Dark/SW_sticker_4-1.png

schroedin
08-02-2009, 01:47 PM
I'd buy em!

rubadub
08-03-2009, 11:58 AM
If SW ends up not using em I'll send ya the .PSD file for them so you can get empire gfx to make some for you. Only about $5 for them to do that.

Stephen
08-03-2009, 12:00 PM
Can i get a Diet Stance or Stance Lite? :rofl

s4cr
08-07-2009, 06:13 PM
me wants

6erWebb
08-07-2009, 07:00 PM
haha stance lite thats good I need one of those for a while.

greenbeem93
08-07-2009, 08:44 PM
No worries guys, we've got several sticker plans, one set that is just the SW logo, one you have to be approved for, etc.

:alright

Oxer
08-19-2009, 12:50 AM
You do realise you will have to send some down here.. :stickoutt

Exami
08-19-2009, 03:41 AM
You do realise you will have to send some down here.. :stickoutt

I've been waiting here in finland for quite some time now ... :\ in couple weeks summers "main" eurocar event..

Oxer
08-19-2009, 03:51 AM
I've been waiting here in finland for quite some time now ... :\ in couple weeks summers "main" eurocar event..


Yeah but you are closer :stickoutt I was just letting Mr. Burroughs know that some are to be expected down here :D

s4cr
08-19-2009, 07:21 PM
here too.

Richard_Gud.
08-21-2009, 09:40 PM
Cuttin' in real quick on an idea. I was going to post a thread, but I'd like approval or recommendations first.

If you guys have ever cruised over to the wrong fitment crew forums, I'm the guy selling the "step your game up" decals.

I figured, stanceworks would enjoy the catch phrase just as much, so I threw a design together.

http://i55.photobucket.com/albums/g151/burtonsteez77/stanceworksdecal.jpg

Let me know if it is a good idea or not. Cheers.

JSanders
08-21-2009, 11:34 PM
These are going to be awethumb! :thumbsup:

I'm not really feeling the step your game up. Especially if some other forums already rockin' it.

implayaz9
08-21-2009, 11:45 PM
me want too

rubadub
08-22-2009, 12:17 AM
Well...my old PB's bandwidth got exceeded so...gonna repost these.

Ver 1: http://i622.photobucket.com/albums/tt310/yarrick121/SW_sticker_3.png

Ver 2: http://i622.photobucket.com/albums/tt310/yarrick121/SW_sticker_4.png

Ver 3: http://i622.photobucket.com/albums/tt310/yarrick121/SW_sticker_2.png

rubadub
08-25-2009, 11:57 PM
Another

http://i622.photobucket.com/albums/tt310/yarrick121/Lifestyle.png

Digitalwave
08-26-2009, 03:49 PM
No worries guys, we've got several sticker plans, one set that is just the SW logo, one you have to be approved for, etc.

So about that...

Stephen
08-26-2009, 04:34 PM
So about that...

p-p-plus one

schroedin
08-26-2009, 10:19 PM
Well...my old PB's bandwidth got exceeded so...gonna repost these.

Ver 1: http://i622.photobucket.com/albums/tt310/yarrick121/SW_sticker_3.png

Ver 2: http://i622.photobucket.com/albums/tt310/yarrick121/SW_sticker_4.png

Ver 3: http://i622.photobucket.com/albums/tt310/yarrick121/SW_sticker_2.png

http://i293.photobucket.com/albums/mm68/aschroeder92/borat-high-five.jpg

capitalizethewonthefirstonethough:shifty

Richard_Gud.
08-27-2009, 01:54 PM
Another

http://i622.photobucket.com/albums/tt310/yarrick121/Lifestyle.png

i can't even read that shit :rofl

Tuck&Poke
08-27-2009, 02:37 PM
p-p-plus one

dos

B Rod
08-27-2009, 03:10 PM
dos

Tres.

Rhynolite
08-28-2009, 02:58 AM
Another

http://i622.photobucket.com/albums/tt310/yarrick121/Lifestyle.png

yyyyeahhhhh... making that into a sticker would 1) be hard as fuck and 2) half those little stray marks or whatever would come off unless you just cut around the whole thing and made it into one big fat sticker

rubadub
08-28-2009, 03:14 AM
Eh, I don't care. Did it for fun/shit's n' giggles. Not like 1/3 of any of the sticker ideas are even going to get made, if any are.

Stanc3
09-10-2009, 12:28 AM
My roof rack fairing is anxiously awaiting one of these bad boys....

eurobeem
09-10-2009, 07:37 PM
So about that....

agreed...where the stickers at homie?

Zack01GC
09-11-2009, 12:55 AM
I'd rock one.

I need an "in progress" one now, the "approved" one will be next summer. :)